civic type-r Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Ok da lager jeg en ny prosjekt tråd da jeg ikke fant den gamle, slettet eller? Bilmerke: Nissan Modell: 200sx S13 Årsmodell: 1994 Motor: CA18DET Farge: grønn metalic DHO Denne bilen er et veldig fint eksemplar som har gått 94000 km men pga motor havari på 30000 km så fikk den ny motor fra nissan tyskland. så motor er bare gått 64000 km. Bilen er grønn å ikke spesilet fin, men har litt nye mods som er gjort med den !! Liste: Oppgradert Bensinpumpe dumpventil åpent luftfilter alarm/sentrallås air condition nye 17`` felger for 3-.4 mnd siden bellini bella hyper black felger montert kjøre lys fremme med vippe bryter inn i biln effekt anlegg har racing katelysator men er ikkje på bilen, blir kjørt no utan cat. okj chip stage 1 kouki vinge og lykter bak Turbo Trykk måler Oil Temp måler Oil Pres måler A/F måler rockfor fosgate cd spiller og høytalere framme us carvor forsterker xelent monoblokk 2 stk sony xplod 15" sub orginalt skinn interiør, ser meget bra ut. justerbart turbo trykksmåler Ny større turbo, type: t28 .. hmm... Røde koni dempere me b+r fjører. Felger/Dekk: -------------------------------------------------------------------------------- 235-40-17 bak 215-40-17 fremme bellini bella hyper black felger fra pole position 1 sett vinter med 15" alu felg å 1 sett 17" felger uten dekk følger også med. Den skal vel ha mellom 210 - 230 hk med 1 bars trykk, det er allerede bestilt inn Grenerør, elbow, downpipe i 3" ----------------------------------------------------------------- Planer i motor: Få en effekt rundt 260 - 280 hk på 1 bars trykk Montere: Grenrør Elbow Downpipe Caterstatter Bestille: Frontmontert Intercooler kit. Olje kjøler kit. Chip steg 2 for å kunne øke effekt opp til 280 hk. Planer for Utsene på bilen: Lakkere den helt om neste vår til en syk grønn eller orange farge me drifting dekor. Få på en ny front. Planer for felg å dekk. Må ha noe større felger tenkte på Racinghart 7.5*18" foran å 8.5*18" bak. mer vet jeg ikke nå. Bilder av bilen nå.. Idag bestilte jeg D2 coilovers å så solgte jeg felgane.. Har også laget til en drifte håndbrekk, eller jeg kan velge å bruke det normalt eller at det detter ned av seg selv.. bilder kommer i uka..=) Hva syns dere om bilen? Hva mer skal jeg gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Bilen er grei den -Fronten som er litt "rar" men det får gå :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Grattis med veldig fin bil! blir bra dette, håper du kommmer på banen til sommeren!;) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 RacingHart CPO35R er råe felger! Her har du de på en R33 GTR: http://www.hartwheels.co.jp/download/images/wall_CP035R.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Kanskje på tide med en oppdatering her. For det første. Stereo er kastet vekk, eller det står en cd å frontsett igjen uten funksjon:P Flyttet batteri baki bagasjerommet. Ribbet litt baki. 4 punkt sela monotert skikkelig. front montert intercooler er komt å monter. D2 coilovers er også montert, bilen er stiv:D Fjernet litt slanger å slikt å montert olje luft filter. Ellers har jeg målt bilen te 253 hk. Fungere greit det på 1bar. Ellers så kommer også diff nå snart, bestilt en brukt en som får fungere til å begynn med.. Litt bilder..:D Skal prøv å bli litt bedre på oppdateringer.. gi meg tilbake mld.. ps jeg vet ic henger ikke bent:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 rå bil:) kunna godt tengt meg en slik selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Trollet_ skrev: rå bil:) kunna godt tengt meg en slik selv:) Tusen takk, ja bygg deg en da? Kanon gøy å bygg bil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Jeg synes bilen så grom ut selv om jeg hater 200sx, pga halvparten av befolkningen i Akershus har det, og begynner og bli litt småligt lei de. Men den her hadde et spesielt tøfft bodykit, og så veldig pen ut. Så der treff du virklig spikern på hodet etter min tur. Hvordan turbo kjører du med?1bar ladetrykk hehe.. Andre bilen min kan jeg kjøre på 0.7 lade trykk med orginal ladetrykk og det skal holde fint. Har jeg hørt, det er 2.0 ls opel omega c20ne, by the way, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Tøff bil!! Elsker 200sx S13. Det er vinterdekk du har på der vel? Gleder meg til å se hva som skjer fremover! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Sæther Racing skrev: Jeg synes bilen så grom ut selv om jeg hater 200sx, pga halvparten av befolkningen i Akershus har det, og begynner og bli litt småligt lei de. Men den her hadde et spesielt tøfft bodykit, og så veldig pen ut. Så der treff du virklig spikern på hodet etter min tur. Hvordan turbo kjører du med?1bar ladetrykk hehe.. Andre bilen min kan jeg kjøre på 0.7 lade trykk med orginal ladetrykk og det skal holde fint. Har jeg hørt, det er 2.0 ls opel omega c20ne, by the way, Lader 1 bar ja, med t28 turbo. allså s14 turboen. Dette fungere rimlig bra. Men er ikke spesielt morsomt å trø bånn gass forbi folk på regn da den spinner opp mot 120.. :/ Men men.. Kjekk bil. =) hehe Livet starter ikke før 1 bar vet du:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 *TKV* skrev: Tøff bil!! Elsker 200sx S13. Det er vinterdekk du har på der vel? Gleder meg til å se hva som skjer fremover! Hehe, ja det er vinter dekk, vis det hadde vært sommerfelga tror jeg at jeg hadde solgt bilen:P Hehe.. ;D Takk takK=) Fremover sjer det litt men går ikke like fort alltid.. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ble denne bremsa med stage 1 eller 2 chip? Skriv en liten specs liste på hva som er gjort med motoren da. Er litt nyskjerrig da jeg har en lik en selv som er på vei ut av verkstedet snart! Har stage 3 chip men vet ikke om det er noe hensikt i å sette inn den enda.... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Sandvik bros. skrev: Ble denne bremsa med stage 1 eller 2 chip?Skriv en liten specs liste på hva som er gjort med motoren da. Er litt nyskjerrig da jeg har en lik en selv som er på vei ut av verkstedet snart! Har stage 3 chip men vet ikke om det er noe hensikt i å sette inn den enda.... hmm.. ja allså.. det som er byttet i motor. t28 turbo 3" eksos fra turbo HKS HKS dump Åpent filter fmic justerbart trykk walbro pumpe 1 bar steg 1 ja.. ja noe mer.. hmm tenker.. det normale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 jeg har bilde av bilen din før bak fangern vart lakkert tru jeg:P viss det er din da.. fin bil du har:) noe kluss med imageshack nå.. så fikser bilde seinere:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg