daggis Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Hei! Skal sveise litt rust på bobla og må få tak i karroseri plater. Bare vanlige flate plater. Noen som vet noen som selger dette? Fint om det ikke er så altfor langt unna Asker. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 veng selger dette. http://www.veng.no torshov bilrekvisita på holmensenteret kan bestille i fra veng for deg. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Flotters! Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Eller........ Er det noe firma der borte som lager komfyrer eller vaskemaskiner?? Her i Grenland bruker jeg Beha. Der bruker de 0.5 - 0.7 mm stål på bakveggene og det funker dritbra (bruker det mye selv) ++++++ at det er gratis hvis du spør pent..... det kappet du får er på ca 20*30 cm og da blir det jo minimalt ded kutting og tilpassing, ikke sant????? Vel verd et besøk da ja?? Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Kan ikke komme på noen firmaer som driver med slikt her :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Skraphaugen har jo masse sånt drit. :) Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 0.8 profil pleier å være passe på gulv sånn cirka. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Skal sveise hjulbuer, ikke gulv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 0.6 da! men er det ikke enkelre å bare bytte ut hele skjermen på en boble da? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Er ikke bare skjermen, er litt under og, så da mått jeg ha kjøpt en skjerm til 1500kr for å bruke en tiendedel av den + at jeg måtte hatt litt i bånn under skjermen. Vanskelig å forklare, tar sikkert noen bilder etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Var å henta nye hjulbuer indre og ytre til min vecktra her om dagen kom på undre 1000kr på begge sider. Å da sparer jeg meg for MYE jobb!! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Hmm, hvor var dette? På veng kostet det 1200 eller no pluss moms for en hjulbue til bobla mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 kan du ikke bare rappe panseret av en annen bil da ;) bodern gjorde det på sin boble, funket fint :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Veng dette oxo men firmapriser... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg