Gå til innhold

Komplett LH2,4 innsp. til B230 turbo med spec. map.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har et innsprut til 940 turbo mappet av david mattsson i sverige(meget dyktig).

Det er helt komplett. Gir bensin for ca 400hk, 1,7 bar ladetrykk og 4 bar grunntrykk bensin. Spesiallaget 76mm LMM med polert rustfritt rør, "gullboks" til tenning.

Funker veldig bra, men skal bytte til haltech og mere effekt, derfor selges dette.

Gi bud!!!

Finnes ved hamar.

Tlf 46468423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dei volvo r dysene som står i s60r og v70r passe bra då?

Har du bilde av tinga eller?

Og er både tenningshjernen og bensinhjernen chippa?

Og er detta oppsettet bedre enn den spesial chippen som han turboperformance har?

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hjerner, ledn.nett, lmm, og det som ellers trengs. Det som mangler er spjellgiver og dyser.

Om det er bedre eller dårligere enn noe andre har vet jeg ikke, men det er iallefall veldig funksjonelt, og karen som har levert det er utrlog god på dette.

Bare mappingen av chip koster det jeg skal ha for hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikkeno problem å sette dit större dyser, f.eks 500ml.

Bruk en lambdamåler å se at den ikke går for magert, så er det bare å justere bensintrykket.

Dette blir jo å betrakte som ett chip mer enn en mapping, fordi det aldri vil finnes to like motorer, og dette er mappet til min motor. Men jeg har prøvd det i en annen bil med ganske likt oppsett som jeg hadde, og med bredbåndslambda målte jeg lambda 0,95 på min, og lambda 0.97 på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider