Gå til innhold

min gamle vectra og min "nye" vectra.

Ranger emnet

jannis-

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin vectra!!!!! eneste æ ikke har sansen for e frontfangeren... vet ikke hvorfor..

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var fin den der da.. tror jeg har sett den før en eller annen plass på nettet..

evt her i trondheim.. ser du bor der

det kan hende... men vart itj så my bytur... vart avskilta etter 2 daga:(:(:( snutjævla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin vectra!!!!! eneste æ ikke har sansen for e frontfangeren... vet ikke hvorfor..

jau veit men denj er knust nå da=/ hehe glatt i trondheim=/ men kommer ny front=) tips mottas å=) hehe har bestilt meg masse stasj mspeil,angelseyes,rieger grill,bakrutesenker ådiv=) kommer 18"crom på sommern å=) moro å det er fler som har fråe vectra i trondheim=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var fin den der da.. tror jeg har sett den før en eller annen plass på nettet..

evt her i trondheim.. ser du bor der

vet ikke hvem duh mente,men uannsett denj har gått på verdal før går i trondheim å omeng nå=) fin vectra duh å forresten=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau veit men denj er knust nå da=/ hehe glatt i trondheim=/ men kommer ny front=) tips mottas å=) hehe har bestilt meg masse stasj mspeil,angelseyes,rieger grill,bakrutesenker ådiv=) kommer 18"crom på sommern å=) moro å det er fler som har fråe vectra i trondheim=)

ok... var utruli bra å se til den vectran du har da. håper det blir en del treff og sosiale samvær i trondheim til sommern å.. er iallefall ingen ut å kjører nå for tiden... men er jo førerkortløs no læll æ så.... hehe... men ska tebake i pengboka d å igjen ska du sjå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig at du fikk penger igjen av selgern da. skulle jeg ha solgt den hadde det blitt "selges som den står". hadde ikke fått en krone ;)

edit: hvor lav er den egentlig? bilen står jo ikke flatt på bildet i 1. post

sånn som den er nå så er den senket ca 80mm.. for mye... men han selgern har ikke kommet unna det uansett... for de feilene som var på den var feiler som hadde vert lenge før jeg kjøpte den... hadde naf kontrakt som han skrev at bilen var i forskriftsmessig stand, og det var den ikke... så den var grei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig at du fikk penger igjen av selgern da. skulle jeg ha solgt den hadde det blitt "selges som den står". hadde ikke fått en krone ;)

edit: hvor lav er den egentlig? bilen står jo ikke flatt på bildet i 1. post

det som var ennda bedre var at det var faktisk faren som betalte tilbake penger... å ikke sønnen som solgte bilen... hvis du som solgte bilen til han, ser på nå så kan jeg si med en gang at du står ikke høyt i kurs fortiden...

:ex_machin

jag gasar tils det rasar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... delebil er vel ikke helt å anbefale egentli...

Rammevanger bake kjøper du ny fra opel eller veng.no Dette fordi at det først er mye jobb å kappe ned fra delebilen og for det andre er de nesten og garantert i dårlig stand.

Hvor er det rustet i vangene foran? nederst i hjulbrønnen foran eller rundt dempertårnene? Dette er vel egentli kritisk rust og skal byttes i hele deler av godkjent verksted men... :P

Foringer og opphengskuler kjøper du nye. Dette er ingen vits i å ta fra delebil, risikerer at de må byttes igjen etter ett halvt år om man er uheldig.

Er opel dyre så hør på scanparts.no og carparts.no

Det som koster i overslaget de har nevnt er nok reperasjon av rammevangene for dette er ganske mye jobb. Bake så må man demontere bakstilling og bensintank for så å borre ut gammel vange. Fremme spørs hvor og hva som må skiftes...

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... delebil er vel ikke helt å anbefale egentli...

Rammevanger bake kjøper du ny fra opel eller veng.no Dette fordi at det først er mye jobb å kappe ned fra delebilen og for det andre er de nesten og garantert i dårlig stand.

Hvor er det rustet i vangene foran? nederst i hjulbrønnen foran eller rundt dempertårnene? Dette er vel egentli kritisk rust og skal byttes i hele deler av godkjent verksted men... :P

Foringer og opphengskuler kjøper du nye. Dette er ingen vits i å ta fra delebil, risikerer at de må byttes igjen etter ett halvt år om man er uheldig.

Er opel dyre så hør på scanparts.no og carparts.no

Det som koster i overslaget de har nevnt er nok reperasjon av rammevangene for dette er ganske mye jobb. Bake så må man demontere bakstilling og bensintank for så å borre ut gammel vange. Fremme spørs hvor og hva som må skiftes...

de reknet ca 6500 i sveisearbeid... så kom vanger å div utnom.. men det var på et verksted! holder på å ordne en kar som er utdannet sveiser til å sveise opp bilen min... så håper det ordner seg. har tenkt over det med delebil jeg å... trur egentli ikke at det lønner seg jeg heller. fikk snakket med en fyr som får opptil 60 prosent rabbat på maskinagentur, så det blir vel å handle igjennom han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider