Gå til innhold

min gamle vectra og min "nye" vectra.

Ranger emnet

jannis-

Anbefalte innlegg

ok... var utruli bra å se til den vectran du har da. håper det blir en del treff og sosiale samvær i trondheim til sommern å.. er iallefall ingen ut å kjører nå for tiden... men er jo førerkortløs no læll æ så.... hehe... men ska tebake i pengboka d å igjen ska du sjå..

jau håper jeg og=) dårli i byn nuh jah alt er stengt av snuten vett=/

finni mæ fanger å nuh=) http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DT4028&vg=&vgpath= syns a? må få mekke sammens vectran dinj å jah=) blir tuuft

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jau håper jeg og=) dårli i byn nuh jah alt er stengt av snuten vett=/

finni mæ fanger å nuh=) http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DT4028&vg=&vgpath= syns a? må få mekke sammens vectran dinj å jah=) blir tuuft

det der va en fin fanger ja!!!!! bli bra på grooom biln d! hehe... ja, ska prøv å få dein i stand æ å nuh... få brodern te å hjelp mæ.. bilmekaniker hain vettu! hehe... du sjer vel innlegge du å no brodern.. hehe... ska prøv å få inn nå bilda når æ ska begynn me anlegge i biln! tenkt å få det litt fint inni der.. hehe.. må send på melding hves d e nå råning i byn da... så kjæm æ sekkert en tur..

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der va en fin fanger ja!!!!! bli bra på grooom biln d! hehe... ja, ska prøv å få dein i stand æ å nuh... få brodern te å hjelp mæ.. bilmekaniker hain vettu! hehe... du sjer vel innlegge du å no brodern.. hehe... ska prøv å få inn nå bilda når æ ska begynn me anlegge i biln! tenkt å få det litt fint inni der.. hehe.. må send på melding hves d e nå råning i byn da... så kjæm æ sekkert en tur..

ja æ sjer...

jag gasar tils det rasar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt... Tilstand på deler fra delebil vet du aldri. Og en delebil selges som regel som delebil pga dårlig stand. Og foringer, opphengskuler, drivverk og annet er slitasjedeler og nesten garantert vært igjennom litt... Bruk heller kontakter og rabatter og kjøp alt nytt så er du sikret at det holder en stund :)

Skulle du hatt mere interiør og motordetaljer eller store frontdeler/skjermer pga kollisjonskade så kunne jeg skjønt delelbil. Men det du er ute etter er som sagt slitasje deler og vanlige rust steder :S

Lykke til med prosjektet iallefall, skal se alt ordner seg tilslutt :D

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt... Tilstand på deler fra delebil vet du aldri. Og en delebil selges som regel som delebil pga dårlig stand. Og foringer, opphengskuler, drivverk og annet er slitasjedeler og nesten garantert vært igjennom litt... Bruk heller kontakter og rabatter og kjøp alt nytt så er du sikret at det holder en stund :)

Skulle du hatt mere interiør og motordetaljer eller store frontdeler/skjermer pga kollisjonskade så kunne jeg skjønt delelbil. Men det du er ute etter er som sagt slitasje deler og vanlige rust steder :S

Lykke til med prosjektet iallefall, skal se alt ordner seg tilslutt :D

takker for det! godt å høre at det er en til i verden som ikke ser negativt på kostnader på 21000! hehe... skal vel få til bil av det til slutt... skulle egentli hadd nye seter inni bilen, grunnet at de er nedsuttet og onde å sitte i... men det kan taes i framtiden! drømmer om skinnintriør til bilen, men dyrt og vanskeli å få tak i! menmen... vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige seter er ikke så vanskelig å få tak i. Skinn er vel litt værre...

Forstolene er vel greie men for at baksetet skal matche må det vel være fra en V6'er for å unngå store ombygginger. Dette grunnet karroserimessig forskjell bake på vanlig vectra kontra 4x4/2000 versjonene (de som mest vanlig har skinn). Får skinnovertrekk men det blir jo aldri det samme igjen.

Har stående sorte ganske pene stoler til vectra a som skal bort men er vel ett stykke unna.

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige seter er ikke så vanskelig å få tak i. Skinn er vel litt værre...

Forstolene er vel greie men for at baksetet skal matche må det vel være fra en V6'er for å unngå store ombygginger. Dette grunnet karroserimessig forskjell bake på vanlig vectra kontra 4x4/2000 versjonene (de som mest vanlig har skinn). Får skinnovertrekk men det blir jo aldri det samme igjen.

Har stående sorte ganske pene stoler til vectra a som skal bort men er vel ett stykke unna.

skulle ha hett meg seter ja... har du noen bilder av de? prisantydning? er det 2000 seter? tenkte på enten skinn seter eller prøve å få tak i meg vectra 2000 interiør.. me de dørtrekkene me tre på... for begge dørtrekkene fra i i min vectra er ødelagte... virker ut som det er et standard problem på vectra d... hehe.. men får se hva jeg får tak i... var på huggeri en dag her nå, å da fant jeg 2000 dørtrekk, de var faan meg helt strøkne... men trur du faan itj at dørtrekke på førerdøra mengla da... vart litt forbandet kain du sei... menmen... sånn e live.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd på ene nyfælgen på vectran i hælga,litt litt rått=) ble dårli me plass da hehe

Bilde036.jpg

hei du. var det deg jeg møtte i går? var me ut i den røde vectraen på bilde der. den gamle min. atme trondheim torg? eller er det bare jeg som roter me hode mitt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider