Gå til innhold

min FK er død.. :(

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dra den på starteren i 10 sekunder, ta ut en plugg og skjekk om den er våt i bensin, vist den er tørr får den ikke bensin. ta den pluggen du har ute og legg den til gods, dra på starteren og skjekk etter gnist

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vore og feilsøkt i dag, har fylt på 20l bensin, så eg veit der er bensin. og de gnista på pluggane. har tatt avbensin slangen og stappa den ned i ei brus flaske og slått på tenninga. der spruta det bensin. men det virka ikkje som dysene opna seg. satt på ett multimeter, er strømm i dysene når tenninga er av. men når eg kjinna, er de ikkje liv.. kva kan være gale??

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en ny teori no, er kansje en brytar på gass spjelde, som er skippla. huska ikkje kva den hette? tok en sån motor test i sta, tok den 3 ganga. og bare den første gangen tikka dysene, men ellers va det bare en ventil som kakka. veit ikkje kva den heite.. :) er ikkje så god på navn...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det ikke er motstand i formotstanden til dysene så ryker hjernen.. den motoren du snakka om som kakka er tomgangsregulatoren.. jeg ville sjekka svinghjulssensoren, motoren merker ikke at du kjinner, ergo den gir ikke signal til dysene om turtall.. men om dysene ikke tikker når du tar denne testen så er det jo noe annet igjen..

*et spørsmål utav det blå, er blokka di orntli jorda? eller SJEKK at den er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider