Gå til innhold

Golf 1 MX 1979 modell

Ranger emnet

Cheron

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg for å avslutte med Golf 1. Og flytter ut av verksted. Kommer til å ta en god pause fra biler og de utgiftene dette fører med seg.

Bilen er derfor til salgs. Jeg kan få den sveist ferdig, dvs bytte venstre hjulbue bak, og da fremstår bilen som ferdig sveist. Gjenstår de kun lakkering.

Interiøret er 100% strøkent, beige.

Motor kjørt 156k og starter og går som ei klokke.

Bud mottas..

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har nå bestemt meg for å avslutte med Golf 1. Og flytter ut av verksted. Kommer til å ta en god pause fra biler og de utgiftene dette fører med seg.

Bilen er derfor til salgs. Jeg kan få den sveist ferdig, dvs bytte venstre hjulbue bak, og da fremstår bilen som ferdig sveist. Gjenstår de kun lakkering.

Interiøret er 100% strøkent, beige.

Motor kjørt 156k og starter og går som ei klokke.

Bud mottas..

Nei Nei Nei! Hva er det du gjør mann! Du får jo ikke veldig mye igjen for den nå! Du har da gjort mesteparten av grunnarbeide her nå, så hvorfor ikke gjøre bittelitt til. Så får du igjen litt for strevet!

Hva ser du for deg av pris da på dette her?

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Nei Nei! Hva er det du gjør mann! Du får jo ikke veldig mye igjen for den nå! Du har da gjort mesteparten av grunnarbeide her nå, så hvorfor ikke gjøre bittelitt til. Så får du igjen litt for strevet!

Hva ser du for deg av pris da på dette her?

5 lapper for alt jeg har til denne bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper den jeg! Forutsatt at den er eu-ok en liten stund til? Og du sveiser ferdig:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye for den med hjulbuen sveist da? Og er den eu ok?

Skal inn til eu i løpet av våren... men skiltene er levert før jul.....

Nei, kom med bud ;) Så skal jeg se når gutta på verksted har tid å sveise... Jeg kan ikke sveise selv desverre :( Så er avhengig av litt hjelp av fagfolk der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Jeg er interessert. Er det noen ekstra deler som følger med bilen?

Mvh

Jørn K Borgevad

Nytt eksosanlegg ( original utførsel da jeg skulle sette den i originalstand), ny forskjerm, ny hjulbue bak, ny frontblekk til frontplata ( nedre del), hjørne på bakplata. Så har masse "drit" liggende i hyllene. Vi blir nok enig :)

Er bare å komme og titte på den om du vil. Står varmt og godt på verksted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det bare vært en 1.5 så hadde jeg kjøpt den.. For da hadde mange av delene passet om hverandre med minne.. Da skulle jeg ha tatt meg råd til det!

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det bare vært en 1.5 så hadde jeg kjøpt den.. For da hadde mange av delene passet om hverandre med minne.. Da skulle jeg ha tatt meg råd til det!

Så flytt oppi en ny motor oppi denne da ;)

En Polo 6n 1.4 16v motor f.eks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider