Gå til innhold

Nytt effektanlegg på bilen, inn i vognkortet?

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Sikker på at det må godkjennes..?

Er vel en 10%-grense (ellerno) før ting må godkjennes/betales avgift på, var vertfall det jeg fikk beskjed om med mitt. Tok en støytest som passerte kravet, og ikke pokker om man drar 9 hester mer av min bil med effektanlegg, så det var ikke vits å ha i vognkortet.

Men mulig jeg bare var heldig, og at det finnes regler. Sjekka det bare for morro skyld på jobb en gang..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble stoppet av feiltilsynet. Han skrev på at deffektanlegg og senkesett måtte føres inn i vognkort!

Noen mener at man itte treng å ha det inn i vognkort og noen mener at man må det. Sorry ass men blir itte mye klokere av slikt :P Stikker på biltrangsynet og spør jeg!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener at man itte treng å ha det inn i vognkort og noen mener at man må det. Sorry ass men blir itte mye klokere av slikt :P Stikker på biltrangsynet og spør jeg!

bare et forslag men er det ikke bare og sette det på og kjøre til du blir stoppa? ser mange biler daglig med effektanlegg og tviler på at disse har "godkjent" det!

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et forslag men er det ikke bare og sette det på og kjøre til du blir stoppa? ser mange biler daglig med effektanlegg og tviler på at disse har "godkjent" det!

Jo du har et poeng der. Men je er lei av å kjøre "ulovlig". Vil ha alt i orden på kjerra og itte få hjertestopp hver gang det er purk eller teknisk kontroll. ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider