Richard F Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 kan vær det..er ikkje sikker eg..reima er såfall fin,nåkk med olje også..mykje styr å bytte tannstanga? å ka måter kan eg finne ut om de eventuelt er pompa,elr tannstanga? Litt usikker jeg, men skulle du ha bruk for pumpe, si ifra... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 har ei pompe eg okså.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis det hadde vært servopumpa som er ødelagt, hadde den bare vært tung på rattet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis det hadde vært servopumpa som er ødelagt, hadde den bare vært tung på rattet. Kanskje et poeng det .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kanskje et poeng det .. jepp..den er tung på ratte ja..men er mulig at de er pumpa som er gåen..ratte retter seg litt tilbake ja,men er en liten vinkel de ikkje jør det(er nødt til å rettetilbake sjøl)..so er ikkje sikker på om de et pumpa eller tannstanga.. Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 tung på rattet = pumpe ikke selvoppretting = tannstang Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 tung på rattet = pumpeikke selvoppretting = tannstang Ubetinget ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ubetinget ? da har eg mest trua på pumpa..å litt slitt tannstang :P hehe men der har vart ei stund,at den har vår litt tyngre å vri på ratte i en vinkel,å idag so vart de hakkete,(ratte hong ijenn litt) når eg svinga..så er litt usikker.. Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ubetinget ? Nei, slitt tannstang kan også gjøre den tung på rattet, men servopumpa har INGEN mulighet til å hindre selvoppretting... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Nei, slitt tannstang kan også gjøre den tung på rattet, men servopumpa har INGEN mulighet til å hindre selvoppretting... sant de..så er usikker på ka som er gale..prøve å få lånt meg ei servopumpe, bytte den å sjekke.. Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Litt bilder forklarer det meste: Hvordan skulle denne: ødelegge for denne: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 sant de..så er usikker på ka som er gale..prøve å få lånt meg ei servopumpe, bytte den å sjekke.. Spennende å se hva du finner ut ... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Spennende å se hva du finner ut ... :) jepp..blir kjekt å finne det ut :) får lånt ei pompe til helga...så får eg sjekka om de er den som er gåen Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 tannstang er jævla dyrt... huff, stakkars deg! Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 tannstang er jævla dyrt... huff, stakkars deg! Jeg ga 1000 for en brukt hos Brødr. London ... Er det så dyrt da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg