runare Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hei lurer på om noen av dere PS guruer kan hjelpe meg litt... Har bestilt meg en Toyota Auris 2,2 d4d, og kune tengt meg litt senking og noen fine felger på... http://img58.imageshack.us/my.php?image=auriszk9.jpg Hadde hvert meget takknemlig vist noen hadde gidda og hjelpt meg!! På forrhånd takk! Runar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 nr 1.. dårlig kvalitet på bilde nr 2.. liten størrelse på bilde nr 3.. hva slags felger? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Del Sol Boy Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Senket i allefall;) Siter -92 Del Sol VTi -86 Integra RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runare Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 storartet del sol boy, bilen ble mye finere nå. veit det ikke er noe ideelt bilde, men det er ikkje så mange bilder å få tak i av denne bilen enda..:S veit ikke helt hvordan felger som kan bli fine på aurisen, så dere står fritt i og velge felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg