Gå til innhold

noen som har bilder av kadett c intriør

Ranger emnet

kadett4ever

Anbefalte innlegg

jeg har kontakt med en fyr i danmark som skal ordne meg noen intriør deler til kadett c. delen jeg skal ha er en slik konsoll med 4 små runde instrumenter, å han har skaffet meg den firkanta delen som di 4 lyktene sitter på, men den skal jo festes igjen på midt konsollen, å det er det som han ikke skjønner, så er det noen som har noen nærbilder eller linker til hvor jeg kan finne det hadde det vært fint, jeg trenger altså bilde av ett gte, sr intriør som viser den midt konsollen med di fire små lyktene, kan noen hjelpe meg med det hadde det vært utrolig fint,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart jeg har fått tak i en som hadde di fire små lyktene som vist på bilde men han hadde bare den firkanten med lyktene i. det skal vel være en konsoll som den skal plaseres i, eller festes den bare i en helt vanlig midt konsoll. hvordan laster man opp bilder her ? hadde vært litt enklere å vist hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jeg har fått tak i speedometer som går til 200 kmt med turteller, slik som hører med til gte modellen så da hadde det vært kult å fått den konsollen komplett, for den var vel også en del av gte instrumentet, om jeg ikke tar feil. jeg har også planer om og skaffe hanske rom, som hører med. jeg er jo møbelsnekker så til nød så får jeg lage en konsoll i mdf og enten lakke den eller kle den i skay, men det er ikke det samme så da får det bli en nød løsning til jeg får orginalen. jeg takker for all hjelpen maaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur den consolln bare ble levert i SR utgavan, 1200-1600 osv..

Mene gt/e å rally versj kun kom med 3 instrumenter limt opp i under radioen.

Stemmer dette. GT/E er den som har de 3 instrumentene under radioen. Lite pent synes jeg, SR konsollen er mye finere...

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider