Wheelman Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Når motoren min tok fyr i forige uke mente en mekaniker at det kunne være green-filteret som var synderen fordi det var tilbakeslag fra filteret..? Hva menes med dette..? jeg vil ikke kjøre med org. filter når jeg har et nytt green liggende :mad: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 vilket som helst filter vil jo ta fyr når den er dynka i olje... men hvordan i helvete får du et tilbakeslag i en jævla forgasser motor som skyter igjennom halv annen meter med rør? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 bare spør jeg... Hva mente du med dynka i olje..? Hadde bare hatt på filteret en måned når det skjedde... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 bare spør jeg... Hva mente du med dynka i olje..? Hadde bare hatt på filteret en måned når det skjedde... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Celeborn bare spør jeg... Hva mente du med dynka i olje..? Hadde bare hatt på filteret en måned når det skjedde... Hmm.. du vet vel at green filteret skal oljes før bruk:)... Sånn Green olje:).. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Nei, det visste jeg ikke... hvor kan jeg få tak i sånn olje..? Kan det være grunnen til at det oppstod tilbakeslag? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by AXi0N Hmm.. du vet vel at green filteret skal oljes før bruk:)... Sånn Green olje:).. er det ikke sånn med alle åpne luftfilteret da??:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 alle åpne filter skal oljes.. hehe, erikke snakk om 10w40 da:P hehe nordli'n har olje han.. tror jeg.. men ikke sikker.. hør på gummigutta eller dekksenteret - de kjører green... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Filterene bruker vel å være oljet inn fra fabrikk. Det var iallefall KN-filteret mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Laffy Filterene bruker vel å være oljet inn fra fabrikk. Det var iallefall KN-filteret mitt. skal bare oljesinn etterhvert ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by taxidriver er det ikke sånn med alle åpne luftfilteret da??:rolleyes: Nei ikke alle. Feks. aluminiums filtere skal ikke ha olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Det er da ikke filteret sin skyld at du har fått tilbakeslag. Da er det noe galt med tennings systemet ditt. Han mekanikern burde fått en pris for den uttalelsen :D Hva slags bil er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Asim Det er da ikke filteret sin skyld at du har fått tilbakeslag. Da er det noe galt med tennings systemet ditt. Han mekanikern burde fått en pris for den uttalelsen :D Hva slags bil er det snakk om? golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Er ikke filtret sin skyld. Han mekker`n burde ikke mekke spør du meg!!! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by taxidriver er det ikke sånn med alle åpne luftfilteret da??:rolleyes: Når jeg sa Green filteret, snakket jeg direkte til han:) ikke om alle andre merker:).. de fleste åpne skal nok det ja:).. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg