SATYR Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg driver å samler deler til et turboprosjekt, og et glt innsug havna i mine hender :) Er det en smal sak å mikse det sammen med et f/ft innsug slik at man får på dysene og tps'en? (har en proff til å sveise). Og hvor mye effekt er det å hente på det? Har porta 531 med større ventiler og skal kjøpe 16t men skal nok ikke ha mere enn 220 hk. (familebil). Bra flow skader ikke. Men er det verdt bryet? Noen som veit hvor det går ann å få tak i t-stykke til oljetrykksgiveren? Er en f-blokk jeg skal bygge på å tenkte å ta olje til turbo fra der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg driver å samler deler til et turboprosjekt, og et glt innsug havna i mine hender :) Er det en smal sak å mikse det sammen med et f/ft innsug slik at man får på dysene og tps'en? (har en proff til å sveise).Og hvor mye effekt er det å hente på det? Har porta 531 med større ventiler og skal kjøpe 16t men skal nok ikke ha mere enn 220 hk. (familebil). Bra flow skader ikke. Men er det verdt bryet? Noen som veit hvor det går ann å få tak i t-stykke til oljetrykksgiveren? Er en f-blokk jeg skal bygge på å tenkte å ta olje til turbo fra der. Har hørt at mange sier at glt innsuuget er brukbart bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ved 220hk så tror jeg ikke det er verdt å tenke på. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 det blir mye bryderi for ingenting..selg det..mitt tips, 220hk får du ved meget få mods..! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Skader jo som sagt ikke med bedre flow. Kan jo hende det blir mere hester en dag å da er det fint å ha et bra innsug. Dessuten er det gøy med noe annerledes. Jeg får høre med han som sveiser om hva han syns. Noen som veit hvor de selger saker så jeg kan ta olje til turbo fra hullet til oljetrykksbryteren? Pedersen kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Tess har slike nipler og koblinger Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 stekeplateinnsuget er et meget bra innsug. mange som bruker det når de bygger motor... like greit å montere det nå, før eller senere vil mye ha mere... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tc-racing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hold leng me vanli f innsug holg t mange hk d... kjøre nå me d innsuge å 16t sjøl. da e d mer å hent på å skaff dæ ett anna grenrør t turbon. kompis benka me org sprut 240hk på hjulan me 16t å chipa begge hjernan.. men hadd 400cc dysa å anna bensinpumpe å bensinstryksregulator da.. hadd vanli f innsug han å.. Siter no turbo no fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Kjekt og få sveiset om GLT insuget, og ha til en senere anledning eller noe sånt :) eller selge det videre, til en rimelig penge. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Kan sikkert benke 1000 hester på org innsug om du absolutt vil. Men det koster mye energi å dytte ut eksosen til turboen som må kjempe ekstra hardt for å få lufta inn der den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg