Gå til innhold

Glt innsug. Bra eller?

Ranger emnet

SATYR

Anbefalte innlegg

Jeg driver å samler deler til et turboprosjekt, og et glt innsug havna i mine hender :) Er det en smal sak å mikse det sammen med et f/ft innsug slik at man får på dysene og tps'en? (har en proff til å sveise).

Og hvor mye effekt er det å hente på det? Har porta 531 med større ventiler og skal kjøpe 16t men skal nok ikke ha mere enn 220 hk. (familebil).

Bra flow skader ikke. Men er det verdt bryet?

Noen som veit hvor det går ann å få tak i t-stykke til oljetrykksgiveren?

Er en f-blokk jeg skal bygge på å tenkte å ta olje til turbo fra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å samler deler til et turboprosjekt, og et glt innsug havna i mine hender :) Er det en smal sak å mikse det sammen med et f/ft innsug slik at man får på dysene og tps'en? (har en proff til å sveise).

Og hvor mye effekt er det å hente på det? Har porta 531 med større ventiler og skal kjøpe 16t men skal nok ikke ha mere enn 220 hk. (familebil).

Bra flow skader ikke. Men er det verdt bryet?

Noen som veit hvor det går ann å få tak i t-stykke til oljetrykksgiveren?

Er en f-blokk jeg skal bygge på å tenkte å ta olje til turbo fra der.

Har hørt at mange sier at glt innsuuget er brukbart bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader jo som sagt ikke med bedre flow. Kan jo hende det blir mere hester en dag å da er det fint å ha et bra innsug. Dessuten er det gøy med noe annerledes.

Jeg får høre med han som sveiser om hva han syns.

Noen som veit hvor de selger saker så jeg kan ta olje til turbo fra hullet til oljetrykksbryteren? Pedersen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold leng me vanli f innsug holg t mange hk d... kjøre nå me d innsuge å 16t sjøl. da e d mer å hent på å skaff dæ ett anna grenrør t turbon. kompis benka me org sprut 240hk på hjulan me 16t å chipa begge hjernan.. men hadd 400cc dysa å anna bensinpumpe å bensinstryksregulator da.. hadd vanli f innsug han å..

no turbo no fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider