242Turbo Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kommer oljepåfyllinga på fx 531 toppen i konflikt med OMP-fjærtårnstaget? Siter . ........._____ Mercedes 190D 1962 ...____//_|__\\____ Volvo 242L 1977 ;.,|_ (o) ______(o) \ Volvo 242DL 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kommer ikke tårnstaget lengre bak? Hvis ikke, er det jo bare å montere et toppdeksel av gammel type... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Oljepåfyllingslokket er ikke i nærheten av tårnstaget.... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Den går helt bra det. Har dette på min og jeg har ikke vert plaget med det. mvh.. Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242Turbo Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Takk takk Siter . ........._____ Mercedes 190D 1962 ...____//_|__\\____ Volvo 242L 1977 ;.,|_ (o) ______(o) \ Volvo 242DL 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvis du har den store bremsekraftforsterkeren butter staget i væskebeholderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hadde et problem på B230A motoren min, løsningen min var å vinkelslipe det overflødige i oljelokket. hvis du tar oljelokket fra hverandre, altså skrur ut de 3 skruene eller hva du nå enn vil kalle dem og så ender du opp med noe som ligner en kopp. ta en vinkelsliper, pass på at koppen sitter fastmontert ordentlig i en skrustikke eller no sånt no og kapp den ned til ønsket størelse. Er den ikke ordentlig fastmontert kan du kappe av deg swansen eller så tar koppen en tur 500m ut i skauen. Ikke kapp den for lav for den har en hviss funksjon og den delen som sitter på toppen er digg å ha. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er det faktisk så stor forskjell på SAM-stag og OMP-stag? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 VCE: Du ser klart at det er forskjell på hvordan den bøyer ved bremsekraftforsterkeren. Må ha SAM staget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.