Gå til innhold

pruppern:77' 242 gatebil prosjekt. MOTOR MONTERING PÅGÅR! NYE BILDER!

Ranger emnet

pruppern

Anbefalte innlegg

• Svar 397
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg blir yr!! hehehe, i dag er dagen da vi skal fikse lekkasjen og kanskje teste dyret;)

olje lekkasjen er vel tettet:) men så er de no dritt med bensinhodet. må vel bygge om til dobble gassere kansje. den k-jet'n er no drit. noen som vet årsak?. den får fullt trykk inn på bensinhodet men ingenting ut igjen til dysene.??:hvaskjera

1977 volvo 242 turbo

1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer)

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja problemet er løst:) den sto å gikk 10 minutter på tomgang så ettervert kom d pankelyder fra motoren. hørtes overhodet ikke bra ut. og lyden øker med turtallet. det kakler liksom. må sjekke om det kansje er løsnet en ventil eller noe som slår ned i stemplet. for bunndelen ble ganske nøye gjennomført.:hvaskjera

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fra moss :) da er jeg 100% sikker på og ha sett deg kjøre rundt i moss by med den 142`n :)

Bruker bilen på jobb hver dag, så det stemmer nok det ja :)

Du får stoppe meg neste gang du ser meg, Spesielt hvist du kjører v8. Det er morro....

-72 Volvo 142 B20 Sport

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165811

-Dørtrekk til 242 ønskes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for at dere skriver. nå skal jeg kjøre til det ryker:). den kaklelyden ble jo borte. men bilen starter bare når den selv føler for det. jeg starter den og lar den gå. og stopper for å se om den starter igjen og den antyder ikke at den vil starte engang.

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter bor på harpefoss på gryttingshaugen..se etter en hau med volvoer:P hehehe! hvordan det?

Tilbragt 18stk 7ukers perioder på fagerhøi :) da er det jo ned til vinstra og shoppe osv. blitt litt kjent der etterhvert! Bare lurer av nysgjerrighet egentlig :p

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider