Gå til innhold

pruppern:77' 242 gatebil prosjekt. MOTOR MONTERING PÅGÅR! NYE BILDER!

Ranger emnet

pruppern

Anbefalte innlegg

får vel legge ut noen nye bilder av hva som er gjort idag :)

DSC00023.jpg[/img]sliper ventilseter, og jeg har tettet EGR hullene med 50 øringer og flytende metall

DSC00028.jpg[/img]tettet dysehullene med kronestykker og flytende metall

DSC00031.jpg[/img]montert sammen igjen innsug med de nye siemens dysene, og kan jeg kjøre med original btr? det står 3 bar på den.

DSC00022.jpg[/img]sliper ventiler

DSC00033.jpg[/img]

DSC00017.jpg[/img]har også fått 940 manifold. må planfrese flensen og matchporte.

fvfvkfro.jpg[/img]<3

1977 volvo 242 turbo

1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer)

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 397
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra dette :D Gi meg litt kred får fresing av flens da det er gjort da :usa:

ja håper det!:angelsmili: . ja skal gjøre det når du har gjort det når jeg har fått lakt ut bilde kjære søskenbarn:scared

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra! Gleder meg til å se hvordan denne bilen kommer til å gåonfiredevi

Bør flytte seg med T34 steg 3, den store alu coolern, Haltech og 3172 dyser, Gjetter ivertfall 350hk jeg. Husk på det da. hehe:assman Det med beninstrykksreg du skriver, er den justerbar? Viss ikke så kjøper du justerbar bensintrykksreg på kollevold.

1990 Sierra RS Cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for komentarer! :).. ja rundt 350hk jeg har tippet på også. blir mer enn bra nokk det for en som nesten ikke har kjørt før:afro . nei BTR er ikke justerbar, står fast på 3 bar så får vel kjøpe en justerbar en da. og intercooleren har jeg handlet hos bs bildeler, sånn kinagreie.onfiredevi

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BS Bildeler er seriøst treige til å levere sine varer.. nå er det godt over en måned siden jeg bestilte å nå ligger den med motatt data om sending i sandefjord :P.. men har det ikke travelt jeg. har bare et mål om å få bilen klar til mai så.. alle delene er vel så å si i boks. trenger bare å sette det i sammen:usa:

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00139.jpg[/img]

fått den inn igjenn nå!:) begynner med den imorgen da den har tint av seg snøen. kommer flere bilder imorgen for da henter jeg turboen og diverse gromdeler:yak:

DSC00495.jpg[/img]

har sånne felger til BMW'n min, kunne tenkt meg å satt de på 242'n men det passer ikke pga, feil boltsirkel, noen som vet om det er få kjøpt noe så jeg kan få de til å passe? en slags spacer eller noe:cook det hadde vert kult.

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bs er trege med og levere ja! tok vel litt over en måna før jeg fikk intercoolern og slangene mine jeg også! får vi se bilder av delene i dag da? (turbo og div) :ssip:

ja! ja skal få lagt ut noen bilder i kveld ja:worshipnissan

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider