Gå til innhold

pruppern:77' 242 gatebil prosjekt. MOTOR MONTERING PÅGÅR! NYE BILDER!

Ranger emnet

pruppern

Anbefalte innlegg

• Svar 397
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å søren, det glemte jeg.

Mye har du igjen nå da? :blunk:

takker for det! ååå har igjen mye jeg. må ha ned igjen motoren, bytte mye understell, gjøre den klar for lakkering, bytte frontrute. å mye andre ting!:)

1977 volvo 242 turbo

1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer)

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar sin tid det også.

Tok en titt på 244 idag, var vist frosset igjen den :P

Mente jeg og Espen tømte av den alt som var men, var vist igjen litt. Får håpe den tålte det denne gangen også:P

hehe! tenker jeg tåler det jeg;) men ike dumt med frostvæske da ken stian. det får du jøpt på nermeste bensinstasjon;P

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar sin tid det også.

Tok en titt på 244 idag, var vist frosset igjen den :P

Mente jeg og Espen tømte av den alt som var men, var vist igjen litt. Får håpe den tålte det denne gangen også:P

hehe! tenker jeg tåler det jeg;) men ike dumt med frostvæske da ken stian. det får du jøpt på nermeste bensinstasjon;P

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg merket en merkelig ting med turboen min. stefan stakk en kabel nedi turboen og trakk den opp igjen. da var kabelen full med olje. jeg sjønte ingenting for jeg har jo ristet og vendt på den turboen når den ikke satt på motoren til og med blåst den med pistol men ingen tegn til at oljen rant? hva kan dette vere?

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var motor og det hele på plass!;) startet og gjikk helt fint. men den lekker olje fra returrøret til turboen så må vel skru av det å få tettet det skillelig. bilder kommer. må bare få overført til dataen.

1977 volvo 242 turbo

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider