Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau. Håper Gröna lynet får et godt liv de kommende åra. Bli behandla med litt mer respekt enn hva den har blitt.

Det er en bil med sjel asså.

Ble byttehandel ja. Sikkan sveiser rust og sveiser igjen listehull på kanalene og dørene på Sølvpilen og får en bil med enda mer rust i betaling. Jeg blir kvitt mye rust på en gang. hehe :)

Nå blir kanal-listene fjerna sammen med all plastikkdritten nederst på dørene og under fangern bak. Rusta bak fangern bak blir også sveist igjen. Så blir den lakkert sølv helt ned.

Kommer til å bli knallbra!

Kjørte til Ulefoss mandag kveld og kjøpte skinnseter. Helt strøkent baksete og nesten strøkne forseter fra en 82mod turbobil.

Dro en tur innom pedersens racing i dag før jobb og kjøpte clutch lamell til getrag kassa og Sellholm girspak.

KS242 driver å fikser spakstell for meg. Nå mangler jeg bare adapterplate og mellomaksel.

Bakakselen er også levert til Euro-96 for å få montert truetracen min.

kommer litt bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusthaugen går som en kule om dagen.

Hvordan går det riskokern din? levert den på skroten enda?

Her en et ræva bilde av skinnbaksetet, er litt mørkt nede i garasjen:

DSC01022.jpg?t=1186620287

Bytte bakseter er skikkelig drittjobb. Festene til ryggen er jævlig kjipe.

Her er Getragkassa med ordentlig flott spakstell:

DSC01023.jpg?t=1186620375

DSC01025.jpg?t=1186620451

DSC01027.jpg?t=1186620650

Sellholmspaken min. Har fjerna fjæra til reverssperra og tredd over en liten bit med syrefast rør i stedet.

DSC01026.jpg?t=1186620503

Er helt tight. ikke noe slærk.

Er ks242 som har sveisa og tilpassa spakstellet. Det ble knallfett!

Skal bli digg å få den inn i bilen. Inntil videre ligger den ved siden av senga mi :happyhappy:

Men nå skal jeg sove. Skal på Stokstad før jobb og lete etter mellomaksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider