Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kassa er kjempefin. Har den ved siden av senga så jeg kan gire litt innimellom :spin

Får mellomaksel på mandag.

Har fått tilbake akselen min med truetrac. Nå er jeg på jobb. Er så lite å gjøre så jeg sitter å skraper tectyl, så den kan sandblåses og lakkeres.

Fjelling: Det ligger jo noen getrager på kjøp og salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå har jeg kjøpt to m46 kasser så jeg får bruke opp dde først. hvis det går ca ei kasse i året så er det ikke så ille at jeg gidder å bygge om enda.

Er en fin arbeidsdag det da:)

Du ligger å napper'n hele natta ja;)

Hilsen Jonas.

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det skjedd litt ting igjen.

Sikkan har sandblåst og epoxygrunna bakakselen min og Euro 96 har montert 48 tenners speedoring på truetracen for meg. Så nå slipper jeg å bytte speedometer.

DSC01067.jpg?t=1187305622

Malte bakakselen med Harmmerite i stad. Ble kjempefint.

DSC01066.jpg?t=1187305664

DSC01068.jpg?t=1187305735

Har også gjort om litt i motorrommet:

DSC01063.jpg?t=1187305857

Har bytta ut de sølvlakkerte tankene med vanlige. lakken bare flassa av. og flytta oljecatchtanken og pysventilen.

DSC01064.jpg?t=1187305970

Ble mye bedre!

DSC01065.jpg?t=1187306026

Møkkete og jævlig. Fjerna den store gummilista på torpedoveggen og under der var en del rust. Skal slipes ned og lakkes opp en vakker dag.

Vaska bilen i stad:

DSC01062.jpg?t=1187305804

Skal trekke og operere ut noen visdomstenner i dag, så jeg skal være hjemme fra jobb. Håper på å være kvikk nok til å pusse og male bærearmene jeg skal ha bak.

Når det er gjort er alt klart for montering. 20mm spacere skal også på bak. Håper det går uten subbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. Håpa på at du skulle være med på å kjøre om kapp litt :)

Er så gøy å gasse på ut fra den påkjørelsen.

Er egentlig ikke noe Audi-menneske, men den var jævla fet den kjerra di.

kunne jo ha kjørt på litt ja, men det er ikke blitt gjort så mye med motoren enda, er mest utseende og understell... og du hadde dratt meg lett! er bare å komme på Mc donald pålørenskog på mandag kl19,00 er der da, hvis du vil se litt mer på bilen min, kunne tenkt meg å sett nærmere på bilen din ihvertfall. er egentlig volvo mann!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo_sleeper: Kanskje jeg kommer oppom en tur. Får se hva som skjer etter jobb.

I kveld har skrapt vekk tectyl og dritt og pussa og malt bærearmene og bremseskjolda med hammerite.

Nå må jeg bare vente på at det tørker så kan jeg montere akselen og nye bærearmer.

Tar jo hundre år før hammeriten tørker. Helt sinnsykt. Håper alt er tørt til tirsdag kveld.

Må få på ny bakaksel og 20mm spacere bak før Ål-treffet + at jeg må hjelpe caprice med å fikse bremser på chevolvon så han også kan bli med på treff.

Nymalte bærearmer og bremseskjold:

DSC01074.jpg?t=1187564379

DSC01073.jpg?t=1187564430

Ser ut til å bli gunmetal grey aktig istedenfor svart. Men skitt au. det ser fett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Turbonegern: Kommer du til Ål?

Har ikke fått gjort noe med kjerra mi enda. Har bare fiksa bremser på kjerra til caprice.

Den jævla Hammeriten er ikke tørr enda. Faen asså, skulle bare spraya alt med svart sprayboks.

hehe ja synnes det er pen! nja vet ikke helt er så jævli langt og kjøre det 5,7 liter dråge opp ditt, men er det nå til helgen eller??? har lyst men føler på meg at det blir litt mye bensin penger jeg må ha med meg :(

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider