Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har alt jeg trenger bortsett fra vifta.

Luftehullet ble knall det. Røyk festene til fangern på sida da jeg monterte fangern så de skal jeg bytte i kveld. kjøpte nye klips til fangern og nye fester på bilia i stad.

Må også lakkere alt bak hullet svart så det ser litt bedre ut. Sølvfargen syns så godt igjennom.

Noen som har noen tips om hvordan jeg skal feste skiltet?

Prøvde å lage en skiltaplate med det ble bare dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jävlar! Hvorfor måtte du viser meg de nå? Har egentlig ordna en deal på noen andre jp hjul.

Men de er enda lenger unna da.

velger selv :)

sitter å leter etter deler 24/7, så vet hva som er tilsalgs rundt om :)

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jp mk mk18 8.5 i boks. Kjøper av en fyr i Verdaln.

Må bare finne ut en måte å få dem til Oslo på.

000_0012.jpg?t=1189019219

Sitter 205/40/17 dekk på dem nå. Med dekkstrekken fra hælvete.

Må kjøpe nye dekk så fort jeg får råd. Hvilken dim vil se fornuftig ut på disse hjula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

] 000_0012.jpg?t=1189019219 [/img]

Må kjøpe nye dekk så fort jeg får råd. Hvilken dim vil se fornuftig ut på disse hjula?

225 35 17 er vel en fin profil eller 215 40 17

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

000_0012.jpg?t=1189019219

Linjegods/Nor Cargo :)

Kjempefin bil du har forresten! :)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å gi 15000kr for dem. Litt dyrt, men må bare slå til når sjansen byr seg.

Var thjoms som tipsa meg om dem. Lå en annonse på autodb.

Han skulle først ha 17000 for dem, så spurte jeg hvor mye han skulle ha uten dekka, da skulle han ha 15000. Så sa jeg egentlig nei.

Noen dager etter fikk jeg plutselig en sms av fyren hvor han sa jeg får de for 15000kr med dekk.

Så sendte han meg noen ordentlige bilder på mail, så sa jeg ja.

Mulig han ordner frakt med lastebil nedover. Hvis ikke så er det vel bare å sende de i posten. pakker på 15-25kg koster 199kr stk.

Blir koselig å komme på treff i Kongsberg med jp hjul :)

Med 225 35 17 eller 215 40 17, hvordan blir det da? mye, lite eller ikke noe strekk?

Nå har jeg montert den nye Spal el-vifta mi. Vil anbefale alle å kjøpe en ny vifte framfor å montere noe drit fra v70 eller andre biler. Denna her trekker nesten ikke noe strøm i forhold til v70 vifta og kjøler mye bedre. bråker mindre også.

Men jeg må forske litt med hvor jeg skal ha tempgivern.

Nå sitter den oppe på radiatoren, men da går den i hundre år etter man har skrudd av tenninga. Slår seg av og på i en halvtime. Da jeg hadde den andre tempgivern nede gikk den bare bittelitt etter at tenninga var skrudd av.

Noen tips?

Ble stoppa av polisen da jeg var på testtur nå nettopp.

Kjørte ut av gata mi så kjørte politiet nedover og tok u sving og kom etter meg.

Han spurte: Hva gjør du ute så sent? Jeg: tester bilen. politimann: Å? er det noen grunn til det? jeg: Har montert el vifte. Politimann: HVA???? jeg: jeg har montert ELEKTRISK VIFTE. politimann: Okei. Få se vognkort og førerkort!

Så beundra han stålfelga mine litt og titta på vognkort og førerkort så fikk jeg kjøre igjen.

Rare folk.

Det kjipe med elvifte er at man får enda flere stygge ledninger.

Her er releet, sikringsboksen og den justerbare termostatenbrytern.

DSC01116.jpg?t=1189039862

Ble fint og ryddig. Er festa med strips i gjennom radiatoren:

DSC01117.jpg?t=1189040027

Hvis noen er interessert i en v70 vifte ferdig tilpassa til 240 radiator er det bare å sende pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider