Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjer på flyttefronten da? får si ifra hvis du trenger hjelp. men bruk msn. mista mobilen igjen... takk kjære kong alkohol...

Er ferdig med all bæring og dritt. Pickupen til Kenneth gjorde underverker.

Nå er det bare småting som mangler. Som internett og tv. Også komfyr da....

Snart blir det innflytningsfest :disco

Har ikke titta over hele gulvet. Skal rive ut alt interiøret og titte i vinter. Finner jeg mer så blir det mer jobb på Sikkan.

Ellers er gulvet helt og fint under så vidt jeg har sett. Kun det lille som blir fiksa nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner jeg mer så blir det mer jobb på Sikkan.

Urk.. :hide

Nå burde gulvet være tett ihvertfall.. Har lagt et par bilder til albumet jeg sendte deg Kristian:)

Fått lagt igjen flere av listhullene idag. De var litt verre på høyresida da de på kanalen hadde blitt så store. Har bare igjen 5-6 stk som jeg ikke rakk idag. Tar de og sandblåsing av div i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig praktisk å ha sveiseutstyr ihvertfall!:)Løser mange problemer underveis i mekkinga.

I dag ble jeg ferdig med sveising! Har tetta alle listhullene og også lappet på noen felter som var litt stygge bak skvettlappene. Nå grunnes og sparkles alt sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den ene er kjempeskeiv. Får se hvor mye det koster å rette den opp hvis det går.

Nå mista jeg parkeringsplassen i garasjen også. De folka jeg har leid av skal flytte og de nye leieboerne har selvfølgelig bil.....

Detta blir bare bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må forte deg ut og hente bilen din jeg Kristian! Betyr visst uflaks for deg at du ikke har den hos deg!

Ble ihvertfall ferdig idag, så nå ser den ikke ut! Caterpillar-gule flekker over alt;)

Synd jeg ikke ble ferdig før helga, men :???: og :titties: + møkkavær satte en effektiv brems på fremgangen.

Som plaster på såret har jeg fiksa noen andre småting på bilen din også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider