Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Caterpillar-flekker er stas. Alt er bedre enn lister og drit.

Nå er de to skeive felgene levert til retting hos Felgservice i Askim.

De skulle ringe og si hva de kunne gjøre med dem og hvor mye det evt vil koste.

Uflaksen fortsetter: Nå er jeg kalt inn til militæret igjen. Noe jævla combat force opplegg oppi Bardufoss.

Dit er det siste stedet i verden jeg skal dra. Så nå må jeg finne på noe lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja. den ble knallfet. Nye b30 motoren gikk bra, men jeg tror gasserne må justeres litt. 6-hjulstrekken blir fin å ha til vintern. Må si du er flink til å bygge custom 240!

Var kjempekontroll i Lillestrøm på vei hjem. Ble jo selvfølgelig vinka inn.

Så at de sjekka bilene nøye, så jeg tenkte at nå får jeg trøbbel med et eller annet.

Etter litt venting kom en politikar bort og skulle se vognkort og førerkort, så måtte jeg fram til noen andre som skulle sjekke bilen. Viste dem vognkort og førerkort, så sa han: Hvorfor er ikke bilen rød? Så sa jeg: Fordi den er sølv.

Så måtte jeg skru av motoren og åpne panseret. så sjekka de rammenummeret og det var greit. Så gikk de et par runder rundt bilen, så kom en tredje politimann og sa: Jaså? Er det turbo i denna? Har du 531 topp? Så endte det opp med en hyggelig volvoprat med 3 politimenn. Så sa de: De får ha en hyggelig tur videre også må du få på noen ordentlige hjul!

De brydde seg ikke om ting som at skiltet foran ikke synes så godt, slitte dekk, orange parklys og at den er litt lavere enn den skulle vært. Det verste var at det sto at den var rød i vognkortet.

Var en hyggelig tur til Sikkan. Var hos skrot-kalle i sverige og skroten i Kongsvinger.

Nå er bilen forhåpentligvis ganske rustfri. Han har også bytta et utslitt dørhengsel, fiksa litt på sentrallåsen min så den funker bittelitt, fiksa lysbrytern i bagasjen, festa armlenet på innsida av døra ordentlig, montert sånn plastdeksel bak for å skjule eksosen og fylt hele bilen min med sand ;)

DSC01140.jpg?t=1190833487

Blir bra med litt lakk.

DSC01141.jpg?t=1190833531

Satte de to rette JP hjula ved siden av for å se hvordan det blir.

DSC01142.jpg?t=1190833593

Ellers har Sikkan lagt ut masse bilder her:

http://s41.photobucket.com/albums/e296/sikkan/Solvpilen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passa på å spre litt sand rundt i bilen din for å bedre vektfordelinga. Og skulle du bli stående fast på vinteren kan du jo bare riste gølvmatta litt så får du gripp. Praktisk!

Dekselet under bak er stålplate forresten;)

Åssen har det gått med flaksen din etter at Sølvpilen kom hjem?

Og hvordan går det med felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider