Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil det ikke bli dårligere gjennomstrømning nå? kanskje ikke nok til at det har noe å si...jeg ville ha prød å lage en slags "trakt" av plata som hadde bygd ut vifta mot motoren tror jeg, fått litt mere luft gjennom! men det ser jævlig bra ut da ks;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig bra når du får lakkert den og de utrolig stygge listene nederst på dører og skjermer er borte. Skal gjøre det samme selv, men kjenner ingen som kan ta det for meg, så da blir det hos et firma. Fare for at det blir dyrt, hehe.. Men så blir det i tillegg så mye finere.

Gratulerer med JP felgene også!

Til slutt: Lakkér bilen svart!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart hadde vært knallfett!

Prata med noen lakkeringsfolk og alle sier at det enkleste og billigste er å lakkere den sølv på nytt. Så da blir det vel det hvis jeg ikke får en superdeal. Må jo lakkeres i motorrommet og overalt hvis den skal bli svart.

Kan jo være like greit å få tak i noen dører og forskjermer uten listehull og bare få dem lakkert.

Kanallista kan være der så lenge hulla ikke har begynt å utvide seg. Den er ikke så stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilens farge helt ned ser fett ut. men det er kjipt at kanalen går litt lenger inn enn døra. Derfor kan det se greit ut med lista på kanalen.

Men jeg skal ikke ha noen lister nede uansett. Blir bare rust og dritt under dem.

Hater lister.

Blir mest sannsynelig bestilling fra ipd i kveld hvis jeg får årna litt penger.

Da blir det ny radiator, stålomspunnede bremseslanger, gummi til pedalene og bærekuler + litt div. Dollaren er jo så lav for tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er derfor de skal bort pga rust + at det ser mye bedre ut uten. Jeg skal la lista på kanalen sitte igjen og la det være svart under den, men de stygge og sinnsykt brede listene på dører og skjermer må bort. De begynner å bli i så dårlig forfatning uansett.

Ja, svart er utrolig tøft samtidig som det er stilig.

Gleder meg til å se videre utvikling av denne kjerra du har :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selvfølgelig kanallista jeg mente også, ikke di fæle 86listegreiene. Nei farge helt ned syns jeg ikke er pent, hverfall ikke på hjulbrønnene å hvis man har annen farge på kanalene enn på hjulbrønnene så ser det halvferdig ut. Blir med på en bestilling jeg da.

Hilsen Jonas.

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider