Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Baljer er ett måste og døm skal syns... En volvo uten baljer er som ei kjærring uten mugger!

Får komme med en liten tilståelse da: Jeg fikk nåla litt over halv når jeg drev å slura rundt i særp i stad. Mye sakte kjøring på høyt turtall. Kjøler i allefall godt nok og aldri fått til å koke.

Jeg har pella vekk den lista på kanalen jeg, ser ikke noe dummere ut det syns jeg?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ny radiator kommer til å bli bra. Blir litt varmt til tider. Den jeg har nå kjøpte jeg av 2fast2førti.

Gammel ekkel dritt som hadde liggi i en kasse hos han i hundre år.

Baljene blir svarte fordi den ene er ful som faen. Masse bulker og dårlig hjemmemekk. Kan jo byttes, men jeg kan jo ikke sveise....

Jo mindre lister jo bedre. Skulle gjerne fjerna de midt på døra og, men de er greie å ha når man skal parkere ved siden av andre biler og slikt. Folk kan ikke åpne døra si ordentlig engang :rockets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner seg vel å ta balja før en lakker. Den er jo punkta helt i bunnen på skjermen så da må en i såfall lakke svart en liten bit opp på skjermen.

Ingen her som har hørt om radiator rens da? Istedenfor å kjøre rundt med kukost i radiatoren..

Caprice: Hjulbrønner er ett måste... Det hører til bilen.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke reservehjul i bilen jeg. Unødvendig vekt vettu. hehe :hello:

Sikkan: Hvis du vil hjelpe til så hadde det vært koselig.

Min personlige rustsveiser :)

Bilen skal ikke lakkeres før i februar/mars så vi har god tid til å skifte balje.

Nå blir det ny radiator uten kukost så da blir alt bra.

TurboTony: Dekket sprang ikke, det bare løsna pga den ekle dekkstrekken. Kjørte ikke så fort, så alt gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baljene blir. Om de blir lakkert svarte eller sølv gjenstår å se.

Bilen gikk som taxi i bergen fra den var ny i 92 til 98 tror jeg det var. Fikk tlfnr til første eiern hos bilia. Ringte og fikk prate med dattera hans. Forsto det slik at han er død.

Hun og gubben hadde hatt den som bruksbil til 2002. Så ble den solgt også har den vært litt rundt omkring før jeg overtok den.

Blir nok hos meg en god stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider