Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Synst du skulle ha beholdt 8.5 JP forran.

Legger ved bilde av 245en min med 8.5jp.

Har 225-35-17. Beste dimmen til 8.5 jp.

DSC00524.jpg

DSC00523.jpg

DU før sei frå om du vil eg skal slette pisse eg har lagt ut..hehe

Tenkte å sei frå att det ser ikkje så gale ut med 18" DTM på 240 heller. Har lest tråden din å den minner masse om min egen sølv 240. Rikit nok sedan men. Har sett mykje tips i tråden din her.

Bra tråd!

DSC00495.jpg

SOm sagt. Sei frå om du vil eg skal slette noke.

Og til slutt beklager dårlig kvalitet på siste bildet.

-Christer

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den 245n din. Rett stuk :)

Jp hjula mine stakk så jævlig langt ut foran. stakk en cm utafor skjermkanten så jeg synes det så litt rart ut.

Nå ser det enda rarere ut med 8.5 bak og 20mm spacer. Skal space mindre og senke mer så blir det bra.

Så vist jeg har forstått så er det forskjellig innpress på 7.5 og 8.5 jp.

Mine 8.5 jp er bredda fra 7.5. Så det var derfor de stakk så langt ut foran. Dine stikker ikke så langt ut som mine gjorde.

Kjøpte nye dekk bak (215/40/17) og trodde det skulle bli bra.

Hadde jo trøbbel med at 205/40 dekka løsna fra felgen pga strekken. Men det skjedde aldri i fart. Bare etter jeg hadde parkert, så hørte jeg lufta seiv ut.

De nye dekka satt godt helt til forrige mandag da jeg skulle kjøre fra jobb. det ene dekket løsna fra felgen i 50km/t.

Felgkanten ble skikkelig fæl etter 20m mot asfalten.

Så i løpet av vintern må jeg pusse og slipe litt felgkant.

Tenkte jeg skal pusse ned og lakkere alle felgene.

Så skal jeg kjøpe noen breie fine dekk som aldri skal ramle av igjen.

I morgen skal jeg kjøre bilen ut på det nye verkstedet jeg og Caprice her på bf har leid oss.

Da blir det mye skruing, pussing og lakkering av smådeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. For å være ærlig er det andre ting som plager meg mer enn lakken. Høl i Recaro setene og taktrekket, bulken i døra bak osv osv osv....

Skal spare opp penger i løpet av vintern så blir det lakk en gang i løpet av våren.

Har du kanskje veldig lyst til å lakke felgene mine el Sikkan? ;)

Plåtisene du lakka ble jo veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider