Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. nei, er så treig, så jeg har ikke kommet så langt enda.

Har fått meg riktig termostatbryter da.

Kanskje jeg får somla meg til å koble den opp til helga.

Er jævla mye å gjøre på jobb om dagen, så jeg orker ikke å mekke så mye etter jobb.

Nå venter jeg bare på at de skal ringe fra postkontoret i Strömstad for at de skal si at felga mine er der.

Etter mye tenking og om og men ble det 18" Super dtm med Maxxis 225/40/18 dekk.

Er jo sykkelmekaniker og Maxxis lager veldig bra sykkeldekk, så da tenkte jeg å prøve Maxxis dekk på bilen.

Noen andre som har testa det før?

Justerbart panhardstag og justerbare momentstag er også bestilt fra ipd. Det var visst tomt, så det skulle sendes så fort de fikk inn fler.

Skal også kjøpe noen brukte gule Koni dempere av Volvoturbo240 her på forumet.

Billige gule Koni passa mye bedre inn i budsjettet mitt enn nye svindyre Bilstein dempere.

Ellers så har jeg fått justert fronten, så alle glippene er sånn ca like. mye knot å få alt til å bli riktig.

Listene over fangeren er noe jævla dritt. Hater dem. Teite klips å feste dem med.

Men det ble bra til slutt.

Har også funnet ut at jeg må ha en Chevrolet c10 pickup etterhvert. Han ene jeg jobber med har kjøpt seg en sånn en. 76 mod cheyenne.

Så sinnsykt kul. Har fått låne den litt, fin ræggerbil.

Kan ikke sammenlkignes med volvo, så det blir i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen asså. Ringte til Gummihuset og hørte hvordan det gikk, for de hadde ikke kommet til postkontoret i Strömstad.

Og de sa at de ikke er sendt enda...

Kommer kanskje på tirsdag eller onsdag. Litt redd for at jeg må rægge med stålfelger på skjærtorsdag. Jävlar!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen asså. Ringte til Gummihuset og hørte hvordan det gikk, for de hadde ikke kommet til postkontoret i Strömstad.

Og de sa at de ikke er sendt enda...

Kommer kanskje på tirsdag eller onsdag. Litt redd for at jeg må rægge med stålfelger på skjærtorsdag. Jävlar!!!!!

såpass å ja,står på siden at dem leverer 1-3dager:P

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg nye hjul.

Dro fra Oslo kl 0600 i dag om morran og henta dem på postkontoret i Strömstad. Fikk med packetbonus også. dvs: låsemuttere, musematte, cd holder og noe annet stæsj.

Ble ordentlig fett. trenger ikke spacere bak nå.

Nå må jeg bare få den litt lavere foran.

Bilder kommer i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zyrex: Det ble ikke noe kosetur i det hele tatt. Måtte bare komme meg fortest mulig ned for å komme meg på jobb så fort som mulig.

Alle andre folka har tatt fri, så da blir det ekstra mye å gjøre for meg....

Kjørte ned, henta hjula, monterte dem, dro av gårde, ble stoppa i tollen og de sa ha en god tur videre, så var jeg på jobb 11.45.

Harryhandla ingenting.

Du får bli med ned på skjærtorsdag og rægge litt da. Det er plass til deg i kjerra mi. Være med?

12500 sek. Vr ikke lett å skaffe dem når banken var stengt og postbanken var nede.

Fikk til slutt veksla inn de norske penga mine i svenske på forex.

DSC00572.jpg?t=1175629888

DSC00573.jpg?t=1175630013

Huff:

DSC00574.jpg?t=1175630072

Må nok fram med vinkelslipern for å få den litt lavere foran:

DSC00576.jpg?t=1175630128

DSC00577.jpg?t=1175630205

DSC00580.jpg?t=1175630251

DSC00579.jpg?t=1175630278

Ble ganske fornøyd jeg. Ikke var det noe særlig strekk i dekka heller. er 225/40/18 dekk på.

Listene på forskjermen skal limes på i morgen. Kliner også på litt tectyl nederst på skjermene så det også blir svart.

Hvor mye av fjæra må kappes for å få kanten på forskjermen til å stå i stil med skjermbua bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spora littegrann. Skal bytte dempere og endeledd og kappe fjærene litt så skal jeg ta forstillingskontroll. Få alt justert ordentlig. Det er litt forskjellig vinkler på forhjula fant jeg ut.

Merker jo ikke det med 14" stålfelg og ballongdekk.

La om hjula i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider