volvo264 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 som overskrifta sier. trenger ein downpipe til 740. skal brukes atmed 3" jt anlegg.. er interisert i alt som er brukbart.. helst ikkje opprustet, men som sakt alt av interesse (3") Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ingen :( ??? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Eg har vanlig downpipe til 940. Original. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Eg har vanlig downpipe til 940. Original. takker for tilbudet. men har ein eg og. har 2.5" downpipe på bilen no også.. skal ha 3" eksos på bilen no..hadde vert greit med 3" frå turboen i tilegg=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg