Gå til innhold

Rust.... ?!

Ranger emnet

Crime

Anbefalte innlegg

Den ny innkjøpte calibra`n min er litt plaget av rust, har litt igjonnomrusta faenskap på venstre bakskjerm, og 3 - 5cm gjennomrustet på kanalen bak på venstre side.

HVA kan jeg gjøre med dette for å ikke bli busta i EU kontroll?

bilen er bejært avskilta så ting begynner å haste. legger ut bilder om et par timer:)

[o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip)

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som forige eier har vært så veldig flink til å vaske av salt og sann om vintern.

Mye rust på en så ny bil. Kjenner du ikke noen som kan sveise da? Hvis ikke så er vel det raskeste som han iamdrunk sa. Men finnes ikke mer jalla arbeid en det da. :D

Ikke veit jeg om han har vært flink til det. :P

Kjenner folk som kan sveise, men ingen av dem har utstyret til det. :/

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som forige eier har vært så veldig flink til å vaske av salt og sann om vintern.

Mye rust på en så ny bil. Kjenner du ikke noen som kan sveise da? Hvis ikke så er vel det raskeste som han iamdrunk sa. Men finnes ikke mer jalla arbeid en det da. :D

Jeg gjorde akkurat det jeg fortalte på en opprustet Transit i forrige uke, heh, ble trøkent det :P

Kun for å få den igjennom EU, og det gjorde den, med glans, hihi..

Så om det er kun for å få den igjennom EU-kontrollen for senere å fikse det, så er det jo likegreit, er gjort på noen timer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det enkleste for å bare komme seg gjennom EU er å legge sparkel ;D

Jeg har mulighet for å sveise, men vet ikke hvor mye tid jeg har til å gjøre privatjobber nå..

Tror jeg trenger hjelp uansett. :P pm meg om du har tid å hjelpe meg litt:D

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider