Gå til innhold

tider på gardermoen ja :)

Ranger emnet


lordbongo

Anbefalte innlegg

Klass 5, Fyrhjulsdrift

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Robert Pothorcki 10,875/208,49/1,729

2. Jon Anders Reinertsen 11,756/193,55/1,924

3. Kai Bakken 11,808/202,25/1,890

4. Odd Christer Nymoen 12,484/178,81/1,800

5. Ordin Orre 12,502/179,40/1,827

6. Alexander Paulsen 12,637/175,90/1,744

7. Andreas Åhlman 12,773/171,43/1,859

8. Jan Olav Ruud 12,806/177,63/2,028

9. Oivind Hatlestad 12,848/171,43/1,841

10. Anders Block 12,862/177,63/1,960

11. Morten Carlsen 13,300/163,14/1,913

12. Magnus Nilsen 13,339/181,21/2,417

13. Svein Inge Flateboe 13,352/167,18/2,036

14. Bjoern A. Moen 13,869/173,08/2,590

15. Ove Utland 14,207/152,54/1,914

16. Joachim Skarpsno 14,417/153,85/2,137

17. Steinar Bentsen 14,498/146,34/2,261

18. Peter Jungling 14,557/147,95/1,948

19. Daniel Mathisen 14,657/149,58/2,108

20. Karl Lund 14,874/152,11/2,303

21. Oivind Brustad 15,170/145,95/2,733

22. Martin Jansson 15,358/140,99/2,062

23. Hans Arne Mariaasen 15,625/150,42

24. Jon Ödegaard 17,516/125,87/2,504 <-------dette er ikke ille med en standar siræva stv da eller

 

jon

lordbongo

 

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hadde den ikke Suzuki 900RR motor?

Har lest litt forskjellig på forumet, noen sier Kawa noen sier honda... Noen som vet sikkert?

 

Jævli spess og original den Escorten, morsom og fet den.

Husker ikke helt (da jeg ikke er sånn MC-fantast LOL ) men han har en Haiabusa 1300 liggende hjemme, som skal inn. Og kanskje! det blir turbo på den oxo. Men det hadde han ikke bestemt seg for ennå. (pr. Gatebil på Våler)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt kult at Pollien kjørte over fjellet med Trans-Am'en, kjørte fra alle på Gardemoen (10,756s og ~210km/t), pakket bilen og kjørte hjem igjen til Bergen :)

 

Skal bli spennede å se hvordan bilen går når han blir ferdig med å montere lystgass-anlegget!

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Jeg synes det er litt kult at Pollien kjørte over fjellet med Trans-Am'en, kjørte fra alle på Gardemoen (10,756s og ~210km/t), pakket bilen og kjørte hjem igjen til Bergen :)

 

Skal bli spennede å se hvordan bilen går når han blir ferdig med å montere lystgass-anlegget!

Vet ikke hvem det er jeg.. Har du noe info bilde av bilen hans eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lordbongo

måtte stille i max street pga skjermbredding stod så i reglene??

 

jon

 

Gjelder ikke disse 'Max Street' reglene bare letting av bilen?

1poeng for lettere speil

2poeng for lettere panser/dører osv osv

 

Et eller annet sånnt er det iaff, men trur ikke man må stille i Max Street hvis ikke breddinga gjør bilen 'lettere'.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Gjelder ikke disse 'Max Street' reglene bare letting av bilen?

1poeng for lettere speil

2poeng for lettere panser/dører osv osv

 

Et eller annet sånnt er det iaff, men trur ikke man må stille i Max Street hvis ikke breddinga gjør bilen 'lettere'.... :rolleyes:

 

Står dette noe sted???? Hvis jeg hadde giddi å gjort det selv så... :D:D:D Lete altså.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brb_102_046.jpg

 

Dette er Pollien, bilen blir bygget med tanke på Siver State Classic, et Open Road Challenge hvor man kjører en strekning på avstengte veier i Nevada. Bilene blir klasset inn etter gjennomsnittsfart, og Pollien stiller i "unlimited"-klassen sammen med verstingene. For å hevde seg trenger man et snitt på omkring 300km/t :D

 

brb_102_024.jpg

 

Motoren er en 9.0 liters V8 helt i aluminium, han snakker om at han klarer å bruke ca 650hk - jeg tror det er det mer men han har litt problemer med feste, spant hele 201m strekningen på Eikås med gataslicks. Uansett holder han på å montere lystgassanlegg nå.

 

Var og hilste på i garasjen og tittet på DL90'en hans i går kveld, og der sto jammen den "ordentlige" motoren hans også - en tørrsump V8 i aluminium med Brodix topper og to av de største turboene jeg har sett... jeg tror alvorlig talt at om bilen ikke bøyer seg eller noe eksploderer så kommer bilen til å gå noe helt vanvittig - han snakker om 1000hk pluss i en motor bygget for kraft i mellomregisteret.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår