aremme Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 noen som kan fortelle meg om det er returbensin som kommer fra regulatoren, eller om det er bensin inn som skal der? er hon ikkje sikker på om eg har kobla det rett der! så tenkte eg skulle dubelsjekke dette, oxo lurte eg på dimensjoner på dei adapterplatene som passer på der den bensintrykkregulatoren skal stå, har kjøpt en 1:1 bensintrykkregulator og tenkte på og fjerne den som står der no.... Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er vel vanligvis en tur til regulator, en retur til tanken, og en ut som går til fuelrailen. Returen er ofte minst :). Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er vel vanligvis en tur til regulator, en retur til tanken, og en ut som går til fuelrailen. Returen er ofte minst :). jaha dette forst eg mye av! skal det gå bensin inn eller ut av bensintrykkregulatoren? altså om det er derfra returen skal på fuelrailen? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 vist eg ikkje tar feil så skal det komme ifra pumpa og inn på fuelreilen og ut ifra fuelreilen å inn på regulator og retur tilbake til tank..så du får ikkje start enda? Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 nop gjer nok ikkje det:( Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Regulatoren skal sitte på returen ja, så kan du justere trykket som du vil, lineært eller progressivt med ladetrykket. Sammenlikn med en hageslage hvor trykket i slangen blir større jo mer du struper spylemunnstykket *prøver forklare* Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Regulatoren skal sitte på returen ja, så kan du justere trykket som du vil, lineært eller progressivt med ladetrykket. Sammenlikn med en hageslage hvor trykket i slangen blir større jo mer du struper spylemunnstykket *prøver forklare* ok takker for fint levert, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg