Gå til innhold

et lite spm. ang bensintrykkregulator!

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

noen som kan fortelle meg om det er returbensin som kommer fra regulatoren,

eller om det er bensin inn som skal der?

er hon ikkje sikker på om eg har kobla det rett der!

så tenkte eg skulle dubelsjekke dette,

oxo lurte eg på dimensjoner på dei adapterplatene som passer på der den bensintrykkregulatoren skal stå,

har kjøpt en 1:1 bensintrykkregulator og tenkte på og fjerne den som står der no....

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel vanligvis en tur til regulator, en retur til tanken, og en ut som går til fuelrailen. Returen er ofte minst :).

jaha dette forst eg mye av!

skal det gå bensin inn eller ut av bensintrykkregulatoren?

altså om det er derfra returen skal på fuelrailen?

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist eg ikkje tar feil så skal det komme ifra pumpa og inn på fuelreilen og ut ifra fuelreilen å inn på regulator og retur tilbake til tank..så du får ikkje start enda?

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regulatoren skal sitte på returen ja, så kan du justere trykket som du vil, lineært eller progressivt med ladetrykket. Sammenlikn med en hageslage hvor trykket i slangen blir større jo mer du struper spylemunnstykket *prøver forklare*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regulatoren skal sitte på returen ja, så kan du justere trykket som du vil, lineært eller progressivt med ladetrykket. Sammenlikn med en hageslage hvor trykket i slangen blir større jo mer du struper spylemunnstykket *prøver forklare*

ok

takker for fint levert,

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider