Laaars Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei! Skal begynne på karroseriarbeidet innvendig i Einser-prosjektet nå, og da blir det en del sveising og sliping. Dvs. mye bart metall. Hva bør jeg legge på dette for å forberede for senere lakkering? Er det noe 1K produkt som duger for å flekke over de stedene? Det bør også holde litt da det ikke blir lakkert med en gang, men til våren igjen. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei!Skal begynne på karroseriarbeidet innvendig i Einser-prosjektet nå, og da blir det en del sveising og sliping. Dvs. mye bart metall. Hva bør jeg legge på dette for å forberede for senere lakkering? Er det noe 1K produkt som duger for å flekke over de stedene? Det bør også holde litt da det ikke blir lakkert med en gang, men til våren igjen. På alle mine prosjekter har jeg lagt på en rustgrunning fra Wurth.. Bruker bare produkter derfra da lakkerern min også bruker Wurth produkter. Har aldri vært noe tull med dette... Etter snart 2 år har jeg enda ikke sett noe skavanker på Cabben etter bruk av dette... Rust Stopp grunning, art.nr. 0890 191 Ta en søk på http://www.wurth.no så finner du denne.... Anbefales... I tilegg finnes det noe som heter Grunnings-spray, art.nr. 0890 180. Denne kan også brukes :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Takk for det! Og den kan stå med det en stund før den overlakkes? Og den kan overlakkes med vanlig 2K baselakk? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Takk for det!Og den kan stå med det en stund før den overlakkes? Og den kan overlakkes med vanlig 2K baselakk? Ville tro det ja... :) Står det på wurth siden. Og jeg stoler på lakkeren min. Gjør det jeg får beskjed om fra han jeg.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Supert! Da reiser jeg til Würth i Bærum nå... Takk! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg