_DuDe| Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei.. Er det noen her på forumet som har noen erfaringer med Hestec datasprut? Hvordan er monteringen på dette og hvordan er bruker venneligheten på dette.. vanskelig? Jeg har kjøpt meg en 79mod Volvo 242 med 230fk turbomotor i fra en 96mod 940,å der følger det med et Hestec datasprut :) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Du mener vell haltech? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Finnes noe som heter Hestec også, om ikke jeg husker feil er de betydelig dyrere enn haltech Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Stemmer nok det ja..Det er HESTEC.... han som har kjøpt det sa det kostet ca 20tusen... så da burde det vel være bra nok oxo da vel;)??? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 ring krb trading. han hadde det før tror jeg. Ellers les her: http://www.hestec.fi/english/index.htm Sondre Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg