corollapower Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Dette er ett lite tankeprosjekt men lurer litt på hvordan dette kunne blitt plasseringsmessig i min bil:confused: Døra ser nemlig slik ut: Så jeg lurer litt på om det kune funka med 9"eren nederst i døra, 3"eren i det lufthullet rett under vindusbryteren og diskanten der jeg har de nå: Endel jobb å bygge døra men jeg liker en utfordring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjørt 6-3 settet, som jeg har. Lettere å plassere a gitt :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Har så enormt svære dører:) Synd å ikke utnytte de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Mener og huske at det var en prelude jeg så med 3.5 og diskant montert der du har diskanten din nå. dette var uten noen form for kasser rundt. De var bare "klint" inni der og tetta med STp dempe matter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Det skal gå med 9-3 settet i døra der.. Jeg har solgt det settet til en kunde som kjører Seat Arosa (Fet bil) og går det der så går det hos deg også. Etter hva jeg husker så er de dørene dine som skapt for store midbasser. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 enig med Lars, meget fine de dørane til store elementer. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Krever litt køstomiseringer da :heyyou: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja..... og hva er feil med det ?? :) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBjordal Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja..... og hva er feil med det ?? :) Risikoen for dårlig resultat og missnøye øker betydlig, noe som i mitt tilfelle resulterte i eit stykk Elate 9-3 sett ligg fint plasert på gutterommet:rolleyes: :shake Burde vel selge computeren å jobbe meir med det som teller:) mvh Lars Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Dårlig planlegging da ? eller dårlig grunnarbeid ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja..... og hva er feil med det ?? :) Ligger litt ironi i det, om man ser på prosjektet mitt ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Køstomisering er moro, liker en utfordring og rekner med jeg har store deler av januar,februar og mars å gjøre det på:) skal være hjemme i neste praksisperiode så må noe å gjør på ettermiddagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Noen som har gode tips til grei måte å feste plater på i bagasjerommet(sidedeksler, glasplate osv) forresten?? Har planer om å gjøre dette og skikkelig for første gang og da er vil ikke treskruer det aller beste?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg