Gå til innhold

Import bil og musikk anlegg

Ranger emnet

myst84

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

aller først vil jeg si at jeg er veldig glad for å ha funnet dette forumet, fant det ved en tilfeldighet og håper virkelig det kommer til nytte ang spørsmålet mitt.

Jeg har nettopp importert en VW Golf 4 1.9 TDI 2002 mod fra Tyskland. I bilen er det original (VW) kassett og CD-veksler, og jeg tenker å kjøpe en forsterker og basskasse.

MEN, problemet er at jeg ikke vet om de er kompatibel for å kople til en forsterker. Så jeg lurer på om noen der ute har en mening om det?

håper på god respons da jeg får lønn snart og vil bruke litt til å utstyre bilen min litt :D

Takk på forhånd!

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke linjeutganger på orginalspilleren, men tar du deg en tur bort til Bugboyz på gressvik, så kan de hjelpe deg med en linelevel-converter eller en kabel-overgang som gjør så du får linjeutganger på spilleren. Alternativt kan du kjøpe forsterker med høynivå innganger, som f.eks Soundstream LW1.350 mono forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt bytter du spiller...

Trenger ikke koste så mye heller.

Pioneer har noen som passer fint i den bilen, f.eks. rimelige DEH-P5800MP eller den litt (mye) dyrere DEH-P88RS :)

Steinar på Bugboys hjelper deg uansett.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første, så er det ikke snakk om å bytte ut original delene, for meg gjelder det enten eller, så dermed en veeeeldig stor takk til Earthquake for anbefalingen av Bugboys. jeg skal finne adressen og ta en tur dit så fort jeg får tid. takk så mye for svarene folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen... nå er det lenge siden denne tråden har vært inaktiv, men syntes det var bedre å fortsette å her istedenfor å lage en ny.

Jeg fikk endelig tid til å ta en tur innom gutta og vi hadde en opplysende samtale. Steinar foreslo til slutt denne løsningen:

anelggcq0.jpg

kommer på ca. 4500 inkl. kabler og adapater

noe å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen... nå er det lenge siden denne tråden har vært inaktiv, men syntes det var bedre å fortsette å her istedenfor å lage en ny.

Jeg fikk endelig tid til å ta en tur innom gutta og vi hadde en opplysende samtale. Steinar foreslo til slutt denne løsningen:

anelggcq0.jpg

kommer på ca. 4500 inkl. kabler og adapater

noe å satse på?

fant ikke noe på den linken din, men det er sikkert ikke dårligere en det oppsettet du har i bilen din nå, å 4500,- er ikke mye penger når vi snakker sikkelig bilstereokomponenter.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du bildelinken? nei den henviser til hjemmesida bare, skal prøve å legge ut en direktelink til bildene og gjøre dem større og mer leselige.

hehe det har du helt rett i, det oppsettet jeg har i bilen min akkurat nå er nesten ingenting, du kan lese om det i første innlegg.

tror dere det kan være billigere hos TVBODEN? ser masse fint der, men husker aldri å spørre om pris.

EDIT: her er direktelink til bildet:

http://img205.imageshack.us/img205/5825/anelggyg3.jpg

NB! kan ta litt tid å laste inn siden siden jeg tok den største oppløsningen. hold også musa på bildet litt for å forstørringsvalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dere det kan være billigere hos TVBODEN? ser masse fint der, men husker aldri å spørre om pris.

Bilstereo er dyrere i Sverige enn Norge, det har sjefen på TV Boden selv gått ut å sagt i en artikkel jeg leste i en avis ved navn grense guiden eller noe i den duren. Så da er det mye bedre å sjekke litt mer rundt i Norge før du bestemmer deg, men til en prisen som du har fått på pakken hos Steinar, så kan det ikke være et ille kjøp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider