Gå til innhold

Kan en bakaksling pulverlakkeres innvendig..??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg uttrykkte meg vel noe uklart.. Ønsker ikke å lakkere den innvendig, men lurte på om det hade noe og si.. Er jo litt jobb å lage de platene og da.. ;) hehe.. Var han som skal lakke den som sa at det var opp til meg om jeg ville gjøre det, og da ble jeg usikker..

Hva er normal pris for dette..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skulle få lakket akslingen, og alle deksler og sånn for 300,-.. ;) Men det er jo så klart bekjentskaper.. To strøk sier du, blir det sterkere da..?? Og er det nødvendig på alle deler, eller kun akslingen..?

litt offtopic, men ser på dinna heimesida di , so lure ej berre på en ting, ser ut som du har garasja di i stova, ser ut som du bruker et gammelt hus som garasje,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt offtopic, men ser på dinna heimesida di , so lure ej berre på en ting, ser ut som du har garasja di i stova, ser ut som du bruker et gammelt hus som garasje,

Haha.. Skal ta skikkelige bilder neste gang.. De som ligger der nå er jo et halvt år eller gamlere.. Men vi har bilene inne i et gammelt kafe/danselokale.. :) Er ikke mange som har verksted med tregulv og teppe-fliser, med varmekabler..!! :) Har vært brukt som lager siste 10 år, og det bærer det preg av.. Har holdt på i 3 helger å brent og kasta nå, men det er mye igjen.. :( Håper å få det litt mer "strøkent" før jul, så det ser litt mer forseggjort ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde på blekkplater over hullene på mine aksler for å unngå å få pulverlakk på lagerbanene.Forstår ikke hvorfor du skal lakke den innvendig da,vil jo ikke vises alikevel.

Skal levere bakakslen min til pulver lakering jeg også om et par uker. Tenkte å gjøre det som du beskriver her. Men går det ann å bruke no tre plater å maskere med?

Jeg skal også lakkere bremsetrommlene men vil ikke lakkere banen på de. Går det ann å maskere med sånn grå tape der? eller er det for varmt i ovnen til det?

Noen som vet hva man kan og ikke kan maskere med=?

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal levere bakakslen min til pulver lakering jeg også om et par uker. Tenkte å gjøre det som du beskriver her. Men går det ann å bruke no tre plater å maskere med?

Jeg skal også lakkere bremsetrommlene men vil ikke lakkere banen på de. Går det ann å maskere med sånn grå tape der? eller er det for varmt i ovnen til det?

Noen som vet hva man kan og ikke kan maskere med=?

Vet ikke om det går bra med tre. Godt mulig at det holder. Synes de sa at delene blir varmet opp til 250 grader.

-79 Ford Bronco ranger xlt

-79 Ford F-150 custom

-57 GMC stepside 4x4

-76 Opel Recommodore

-69 Opel Admiral

Lenke til kommentar
Del på andre sider