stigare Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by s2kongen lillehammer stemmer jeg for! Jepp jeg syns Strandtorget og Lillehammer er en bedre plass enn gjøvik. Tror bil-interessen også er mye større på Lillehammer, og mye mer biler der virker det som. Og Strandtorget er ganske så mye mer "sentralt" enn plantasjen på gjøvik. (Plantasjen er sentralt men "bortgjemt".) Vi skal vel ha treffet for å møtes og "juge"? Ikke for å lage masse røyk og burning og breisladd som gjør av vi får oppmerksomhet fra onkel politi? Så jeg mener at Lillehammer er bedre.. Men kom med forslag da.. Lyst på et treff snart jeg :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Jeg kommer men syntes da gjøvik er fint jeg men ! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Fjøsmeet :D:D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by pololars Fjøsmeet :D:D Jaha, vil du låne bort fjøset ditt til ei samling? Det er jo greit å rullere treffene mellom mjøsbyene. Strandtorget når da? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Kom med et tidspunkt! Så kommer jeg med bilen!:D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by GT-Stian Kom med et tidspunkt! Så kommer jeg med bilen!:D Fredag den 12. fra klokka 20:00 på Strandtorget? For kort varsel? Kom med forslag da.. er jo ikke jeg som skal arrangere da.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Mjøsmeet er bra, synes Gjøvik er stedet jeg da men kommer nok til lillehammer oxo! ;) Må bare få ferdig bytte av toppakning OG få på grom eksos :D Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by bmwpower.no Mjøsmeet er bra, synes Gjøvik er stedet jeg da men kommer nok til lillehammer oxo! ;) Syns det egentlig var litt døvt på gjøvik jeg. Lite folk. Og så bortgjemt liksom. Men var helt greit der og. Men kan jo prøve Lillehammer nå så ser vi hva som er best? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Gjøvik ligger mere sentralt på en måte da kortere fra oslo og alt lett og kommme dit fra hov og de traktene der også men hvet ikke jeg men syntes gjøvik høres best ut ? :rolleyes: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Starky Gjøvik ligger mere sentralt på en måte da kortere fra oslo og alt lett og kommme dit fra hov og de traktene der også men hvet ikke jeg men syntes gjøvik høres best ut ? :rolleyes: Kjører du 20 minutter til kommer du til et stort og større sted som kalles for LILLEHAMMER . :D Men jeg skal ikke bestemme her. :) Gjøvik eller Lillehammer er samme for meg.. var bare et forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by NoLimit Fredag den 12. fra klokka 20:00 på Strandtorget? For kort varsel? Kom med forslag da.. er jo ikke jeg som skal arrangere da.. hehe Passer meg ypperlig ihvertfall... Må jo snart bestemmes da, hvis det skal bli no av. Snart gatebil også Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Gjerne lillehammer, så får vi litt forandringer! noen minutter fra eller til teller lite... ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Samme for meg! Er ikke sikkrt det kommer så mange herfra men det gjør ikke noe d da! Er ikke så mye lengere til Lillehammer. Men ja få bestemt ettelleranet Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by NoLimit Fredag den 12. fra klokka 20:00 på Strandtorget? For kort varsel? Kom med forslag da.. er jo ikke jeg som skal arrangere da.. hehe er bane kjøring på rudskogen den 12 oxo, så jeg regner med att jeg skal dit i stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 For meg kan vi gjerne ta en annen dato. Jeg har trening til klokka 20 på fredager uansett så får ikke vært der til 20:00. Men er jo bare å kaste ut forslag da folkens hvor og når dere vil ha det.. så går det vel snart an å få til noe!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg