taxidriver Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 i forbindelse med gjøvik marken kanksje??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by taxidriver i forbindelse med gjøvik marken kanksje??? Vet du akkurat når det er? Får ikke håpe jeg jobber den helga da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by NoLimit Vet du akkurat når det er? Får ikke håpe jeg jobber den helga da.. har spurt flere, men det er ingen som veit, så hvis du finner det ut før meg, si ifra da... er jo masse folk på gjøvik den dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Det begyner uka etter Gatebil Rudskogen mandag etter og så varer det vel til søndag så det blir Fredag den 26/9 da som er dagen som er ultimat da kanskje eller på Lørdag den 27 samme det Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Starky Det begyner uka etter Gatebil Rudskogen mandag etter og så varer det vel til søndag så det blir Fredag den 26/9 da som er dagen som er ultimat da kanskje eller på Lørdag den 27 samme det Skal vi bestemme det da eller? Mjøsmeet på Gjøvik ved Plantasjen Fredag 26/9 fra klokka 20?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Den er jeg med på Får med masse folk herifra også Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 je kjem kanskje :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 få med masse folk og kom dette skal bli gøy d Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 jepp, kommer nok trillenes oppover en tur jeg å :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Ja da er det bare å spre det gode budskap om nytt MjøsMeet da! :D Får håpe det blir mye folk. Siden det er gjøvikmarken er det vel stor sjans for det. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Ja skulle tro det da egenlig bruker jo alltid og være en del folk der. Og rånere er jo alltid optatt av teens og det er det masse av der...... Skal spre jeg blir nok endel herfra! Dette blir bra d =) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Gjøvik marken er visst fra 17-21. den. Så dette blir ikke da det er gjøvik marken. Men får håpe det blir mye folk for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Hva med lørdag 13.09? :rolleyes: På Lillehammer! Er klar for treff nå jeg!! :op Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by GT-Stian Hva med lørdag 13.09? :rolleyes: På Lillehammer! Er klar for treff nå jeg!! :op Dårlig timing tror jeg.. Da er det Gatebil.... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Ok da har jeg fått lit feil info her men ok.. Men kan vel kanskje flytte det til Gjøvikmarken datoen da eller blir det for domt nå ? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg