postcar Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 I frontdørene i min golf 4? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 er da snakk om delefilteret til fronthøytalere, vis noen missa den.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jeg har lagt delefilteret ved forsterkeren min.. altså i bagasje rommet.. men om du ikke har forsterker kan du jo bare legge den inni dash bordet sånn at den ikke synes... litt hard to tell.. men håper du forstår:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 har funnet et ganske langt tynt firkantet rør som er bak hanskerommet så regner med at jeg fester dem der om ikke noe annet dukker opp! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 sliter forresten med å finne hull til gjennomføring av strøm kabel, forslag anyone? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Anbefaler deg å lage en prosjekt tråd hvor du har alle spørsmålene dine, for er veldig rotete å lese igjennom alle spørsmålene dine forskjellige steder.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Anbefaler deg å lage en prosjekt tråd hvor du har alle spørsmålene dine, for er veldig rotete å lese igjennom alle spørsmålene dine forskjellige steder.. Enig;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg