fiat råner Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 jeg ga bare 2500 kr får denna. men håper det kan gå ann å gjenn lit mer Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 4-5 000 kanskje.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Da har jeg fått henta og installert annlegget..;) Funker bra det.. Det er dobbel 12" MAaudio basskasse, med 2000w Boss forsterker, 2 6*9" Pioneer og blaupunkt sanfrancisco speller. Det speller da bra nok tel at nabo'n vokna fra middagsluren inni stua 200m nedi vegen... Bilder følger her. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Beklager dårlig bildekvalitet, er tatt med mobil.... Hadde forresten et litt spesiellt uhell på jordebilen her istad.. Det må ha gått litt mye sielengs, for når vi poppa hooden så fant vi batteriet inntil reimskiva på servopumpa. Den reimskiva hadde da prestert å kveste høl i det jævla batteriet, så det var det lite syre og enda mindre spenning i.. Se her: Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Njaa, vart bra detta da hævverun! Det dunka da ålreit! Men det batteriet irriterte meg.. bortkasta penger det..:P men syns folk var dårlige tel å svare her.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetlez'1 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 gratulerer da!!! men du kunne jo valgt noe litt mindre orginalt enn 245 da :P menmen.... var det mye jobb og koble opp anlegget eller`?`? fikk du hjelp av noen eller gjorde du det sjøl???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 nja, dritt det med bateriet vassengen. men pytpyt hadde jo et til på lager, bare lade det, så funker det fett...! litt svin mån regne med:) Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 det var ikke så ille mye job å koble det, var bare å trekke signalkabler og +kabelen bakover. men jeg fikk vel lit hjelp av en kompis. er ikke akkurat dem mest erfarne innen emnet så. hehe men vi gjore det ikke så nøye, siden jeg skal ribbe ned bilen seinere, venter bare på værksted. har bestilt porter men har ikke kommet enda:( Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetlez'1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ja veit det var jeg som hjalp deg da...... hehe..... men så lenger opp her at du måtte lakke listene vis du skulle sette dem over på den hvite..... er det så mye jobb a`?`? kjenner en kar som lakkerer VELDIG billig for meg, kan sikkert ordne no der......:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 sier du det. hehe.. nei, det blir vel dårlig med lakkering på 245'n med det første. men vi kan jo se etter hvert:) fåresten. du kan ikke skaffe vennepris på lakkering av viragon a Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetlez'1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jo det skal jeg vel få ordna.... han kommer til norge i februar... han er polakk skjønner du, men han er utdanna bil lakkerer....... kan jo få hørt med han..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 det hadde vært fint. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Bilen har stått ganske stille på låven ei god stønn nå, men snart kommer det delebil med nyere bakluke, b230fx motor og forhåpentligvis penere interiør.. Måtte forresten bare legge inn et bilde som viser hvordan man skal behnadle riskokere... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg