Gå til innhold

Volvo 242 VOC prosjekt

Ranger emnet

_Sjakalen

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det finnes et redskap kalt jig. så har du doser. så har du slegge. så har du hammer. så har du bor.

Dra ut med doser, jig på plass, bank på plass resten med slegge, finrett med hammer og sett på plass skjermene. passer det ikke, borr nye hull:D ;) enkelt og greit!

Lassiss:

Jæ***a morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant!?

Det var jo en bra komentar jo!

Nei fy faen, nå tar jeg ferie fra forumet her ass.. Så jævla mye sutre folk!

hehe, jeg mente til din første kommentar, det VAR jævla moro;) Bilen min blir aldri vrak;) skal rettes opp til den er mjuk som gele, og da blir det bilcrossbil! :P

Planen er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet meg en ny bakaksel til volvoen, 1 stk 4:10!

Skal bli deilig å kunne bruke 3. og 4. gir også på skogen:)

Nye dempere skal bestilles, Bilstein Rally fra Pedersens-racing. Ellers har jeg kjøpt nye gasswaier, og skal vel snart male buret, montere en trippteller, lys til kartleser og hjelmnettet skikkelig.

Noen som har forslag på hvordan jeg kan montere trippteller? Fikk et forslag om å sette den i bremseskiva, noe jeg vurderer,men litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rally er ikke missbruking!

dem bila blir tatt veldig godt vare på!

bilcross er mye værre!

stå på du sjakalen:D

Takk 242 1,9l! Jeg behandler denna bilen som barnet mitt, (for å sette det på spissen) og det at noen mener at dette er misbruk, helt ok! Det respekterer jeg, men som LMS sa, hvis jeg vraker denne, så blir 242'ne som er igjen enda sjeldnere!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmpf! Skal ha USa fronten på den neste bruksbilen min, det er det tøffeste på en 240:) men det er jo litt sært og se på hvordan bilen var når jeg kjøpte den og hvordan den er nå...

Volvo_242.jpg

til sånn:

Pia.jpg

slik

21112006003.jpg

Og det endelig resultatet:

SUC52217.jpg

Men det skal faktisk gjøres mer utseende messig..

Panseret skal bli gult eller svart, og leppa skal bli svart. samt at jeg skal montere på vingen jeg har liggende. DA tror jeg faktisk at jeg er ferdig med den;)

Har noen ekstra bilder fra Rally Hadeland ved målgang lørdag, og premieutdeling!

IMG_0845.jpg

Undertegnede overlykklig etter at bilen gikk igjenom teknisk kontroll!!

IMG_0862.jpg

på vei over mål-linjen! Den herligste følelsen man kan ha!

IMG_0871.jpg

Halvard H. Nyland og Kai Eidsand, lokal fører og gruppe vinner klasse 10!

IMG_0872.jpg

Kartleser M. Hegli til venstre, og sjåfør H. Nyland til høyre. Enda en lykkestund! (Den første av forhåpentligvis mange i en Volvo 242!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se ekskjerringa blid å..

Fikk de nye stolene mine idag. Recaro Speed. Så du skal få igjen den passasjer stolen snart Halvard.

Det er ikke no hast, men kom med den når du har tid du! Skal koni dempere og div snart jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider