Gå til innhold

Audi A4 1,8TURBO

Ranger emnet


Golf 91mod

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hehe, luftfjærer hadde vært så konge. Har lyst på det selv!

 

Men må vel ut med over 20 000 for et sett, hvis du får det godkjent i det hele tatt. Prøvde å sende Biltilsynet en mail ang. det men de svarte meg aldri =/

 

Edit: Fant et sted som solgte det sånn i farta;

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, luftfjærer hadde vært så konge. Har lyst på det selv!

 

Men må vel ut med over 20 000 for et sett, hvis du får det godkjent i det hele tatt. Prøvde å sende Biltilsynet en mail ang. det men de svarte meg aldri =/

 

Edit: Fant et sted som solgte det sånn i farta;

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6529

 

ja hadde vert konge:) har sett på streetdesign, men har hart rykter at man kan få luft sett ned til 15-16 000 men vet ikke jeg

hadde jo vert drømmen da, men første kravet er jo at d går an å godkjenne d!

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde vert konge:) har sett på streetdesign, men har hart rykter at man kan få luft sett ned til 15-16 000 men vet ikke jeg

hadde jo vert drømmen da, men første kravet er jo at d går an å godkjenne d!

 

Hvis du finner til den prisen så si ifra! :)

 

Kjekt å kunne heve bilen over fartsdumper og dårlige veier og så slippe den heeelt ned ellers, ah.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner til den prisen så si ifra! :)

 

Kjekt å kunne heve bilen over fartsdumper og dårlige veier og så slippe den heeelt ned ellers, ah.. =)

 

ja:) å her jeg bor er man avhengig av ferge også, da hadde d vert topp med luft;) skal si i fra om jeg finner til den prisen, men tviler nesten litt på at jeg finner:)

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

ja lenge siden up date her ja, ikke så mye som har skjedd siden sist sett bort fra at jeg har kjøpt meg allt for breie felger:D

som var litt breiere enn opgitt.(10,5*18 bak og 9*18 framme)merke: Kerscher...men men, får håpe det ordner seg. er jo ikke så gira på å selge dem da når de koster skjorta og halve buksa ved ny pris.

legger ut noen bilder, så får dere komme med kommentarer:)

 

DSC_0012.jpg

 

DSC_0008.jpg

 

IMG_3378.jpg

 

IMG_3381.jpg

 

bak felgen

IMG_3380.jpg

 

IMG_3388.jpg

 

fram felgen

IMG_3384.jpg

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sammen dimensjon på de felgene som på dine? Holdt jo for deg å valse gjorde det ikke?

 

brunerune har 10"bak, og jeg har 10,5, og med et 22 så stikker min en deeel mer ut, men med smale dekk, mye vals så er det et håp, at dekka stikker noen lunde innenfor, og felgkanten utefor.

men er usikker på om jeg skal gjøre dette, blir fort dyrt.

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brunerune har 10"bak, og jeg har 10,5, og med et 22 så stikker min en deeel mer ut, men med smale dekk, mye vals så er det et håp, at dekka stikker noen lunde innenfor, og felgkanten utefor.

men er usikker på om jeg skal gjøre dette, blir fort dyrt.

 

Å ja, du har ET22 ja.. hehe. Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår