Gå til innhold

Ø.k Volvo 244 front deler

Ranger emnet

DR. Phill

Anbefalte innlegg

Ønsker og kjøpe;

Panser

H.forskjerm (v.forskjerm også om nyere front)

frontlykter

blinklys

de to platene over og under grillen lykter osv (som går langs hele fronten)

Mulig noen ymse deler også.. Med andre ord trengs mer eller mindre hele fronten. Er oppbrinnelig 79-80 mod fronten (den med lang grill, store stålfangere og firkanta lykter).

Men eldre fronten med runde lykter funker også. Fungerer også i værstefall med den nye fronten=)

Bare å skrive inn om dere har noe. Husk og legge med pris og stand på delen. Bilde er også fint!

DSC004611.jpg

M.V.H

Sigurd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan komme og hente, har jeg komplett front fra '83 - det er ikke perfekt, men det er heller ikke ille. Bortsett fra ene framskjermen - der er det rust rundt hullet til blinklyset.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VCE: Hva hadde du tenkt deg for fronten? At det ser stygt ut gjør absolutt ingenting. Må bare funke.

2FAST 2FØRTI: Det kunne vært intressant. Pris? Spørsmålet er bare hvor lett det er å få tak i blinklysa og en (høyre) skjerm til denna fronten også da evt.

Var det forresten du som ville kjøpe reservehjulet til han som har denna på ingerstrand? Hehe. Så det stod det samma i bakruta som på nicket ditt.

KTM SX 125 (2006)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har rustfrie skjærmer ifra 86, -200 kr pr stk, fine lamper ifra 86 250 pr stk, komplett med blink og park, snute panser med grill ifra 84, noe rust 500 inkl grill... har desverre ikke front kasseten. Tilsammen blir dette 1400 kr... er vel ikke så ille pris det? Vis int send meg en pm, mvh stian

Hei, glemte og si at det er ferdig, demontert, befinner seg ca 30 min ifra nittedal. Og frontfanger med Orginal spoiler følger med... (Nye typen) mvh stian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider