T0mmen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei. Jeg har 2 forsterkere som jeg skal selge. Disse fungerer ikke. På lanzaren tror jeg det er noen effekt transistorer som er gåen, eller så var det noen transistorer til strømforsnyninga som var gåen. Disse selges veldig billig grunnet de ikke fungerer. Dette er en veldig enkel sak for Matador å fikse, så det skal ikke være noe problem å fikse de:) På den Mac Audio'n så er jeg litt usikker på hva som er galt med den, men for de som er litt mer elektronikk kyndig enn meg fikser vell dette. De selges til førstemann med 1000,- . Mac Audio kostet 10 000,- ny i Sverige for en del år tilbake, og Lanzaren kostet 4500,- ny hos SoundPressure da de solgte Lanzar. Det er snakk om Lanzar OPTI 1400D og Mac Audio MP-2505. Mac Audio: 2x800wrms i 2 ohm Stabil i 2 ohm 120amp sikring Lanzar: 1x700wrms i 4 ohm 1x1000wrms i 2 ohm 1x1300wrms i 1 ohm Stabil i 1 ohm Skiftet til større strømforsnyning 120amp sikring 400 i Damping Factor Bilde: Kan byttes mot noe enkelt også.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg