Gå til innhold

409hk s2 selges

Ranger emnet

s2kongen

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble du irritert fordi jeg spurte om det var orginal downpipe ?? Det sier litt om han som har bygd motoren..........downpipen orginalt på 20v er det første man hiver sammen med turboen skal man trimme seriøst.Men men bilen din går sikkert bra.......håper du vet hva eksostemp du har.Kan du si en prisantydning på bilen med den motoren ?????

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Ble du irritert fordi jeg spurte om det var orginal downpipe ?? Det sier litt om han som har bygd motoren..........downpipen orginalt på 20v er det første man hiver sammen med turboen skal man trimme seriøst.Men men bilen din går sikkert bra.......håper du vet hva eksostemp du har.Kan du si en prisantydning på bilen med den motoren ?????

du får komme en tur å se på downpipen før du sier noe mer nå,blir litt lettere irritert når folk antar og tror det ene og det andre uten vite hva de snakker om.Les annonsen, hvis du tror jeg kaster på en orginal downpipe sammen med disse delene tar du feil.

-ja jeg vet eksostempen.

-ja den går bra.

-og ja jeg vet hva som hindrer mere effekt:grenrøret,og de som mener noe annet kan holde det for seg selv!

-som jeg sa tidligere,over 200 laken.

Har også fått noen tekniske tips på andre forum som feks at sportquattro-grenrøret holder til flere hundre hester mere enn det jeg har,i Deres benk kan det jo være at denne motoren ville ha bremset til feks 550hk.Min erfaring er at ingen benker er like og bare er et redskap for å justere og prøve forskjellige dele-kombinasjoner.Bilen fungerer å går jævlig bra,det er det viktigste.

nå er jeg :D igjen.

og bildet er borte så slipper vi spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så denne bilen på bilforumet treffet.. den var STRØKEN! også en HEEERLIG lyd! kjørte tilogmed fra sierran ;) godt å se et motorrom som var IBRUK! var ikke plass til så mye mer der nei! også varmet den så godt :) selvom det alt var en kjempe dag på våler ;)

den kjørte nå hvertfall fra det meste der oppe :)

pen var den også! (innvendig)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider