drunkenPETE Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ....og for mye fritid http://www.filecabi.net/video/pixelgodcar.html Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 tror den har vært oppe endel ganger allerede Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Repost, dessverre. Men imponerende er det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 okej;) følger ikke så godt med her;) hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Fy faen!!! Tenk hvor lang tid Han/Hun har brukt på det der??? Tror ikke du gjør noe sånt på noen få timer:P Mvh. Morten 2 timer ble brukt på den der. Og du kunne korta ned med hvertfall 2 utropstegn og spørsmålstegn ;) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Etter å ha vært medlem av productdesignforums.com en stund blir jeg ikke så kjempe-imponert. så klart er han karen utrolig flink, men om dere tar turen til det forumet jeg nevnte vil dere se noe sinnsyke skills. De fleste bruker ikke paint, men andre skisseprogrammer slik som alias scetchbook og corel painter, og til dels photoshop. Noen eksempler: Og litt 3D-modellering fra gutta: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Måtte bare vise disse også: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg