Gå til innhold

hva bør jeg passe på ved kjøp av vr6?

Ranger emnet


mats'ern

Anbefalte innlegg

Hmm ,mener å ha hørt at 96 mod er bedre enn 95 mod eller noe sånt....

 

Ellers bør du sjekke oljetrykk, er dette dårli kan du ha kjøpt "katta i sekken" Test oljetrykket etter å ha kjørt med den i ca kvarter, da skal det IKKE ligge lavere enn 2 bar ved 2k rpm(dette er jo på min 1.8 liter da, er sikkert litt forskjellig på VR6en).... Grunnen til at jeg påpeker dette er at jeg dreit med ut på det :\ så nå må jeg få bytta hele motoren...

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel det helt vanlige det da=) men hør om reg kjede osv lager lyd.det skal jo såklart komme litt lyd men om det bråker mye fra dette kjede så kan det hende du må bytte litt ting og litt tang ,noe som kan koste mye=) sjekk også om den lekker olje.helt vanlig at den svetter litt på disse bilene men det er jo forskjell på svette og renne/dryppe=)kjøpte meg en 94 modell vr6 som hadde gått 123 000 som nr 2 bil,og er veldig fornøyd med den=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår