Gå til innhold

Ungdommer frontet med familie - ettåring alvorlig skadet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke alle innlegg som er like gjennomtenkt her på forumet, vet du.. :)

Å sitte å spekulere i en eller den andre retningen uten at noen vet hva slags fart Calibraen hadde blir egentlig bortkasta, noe diskusjonen hittil viser..

Ergo. Se hva jeg skrev :D

Mvh

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også tilføye litt:

Det ene er at ungdommer nesten alltid får skylda, og bedre er det ikke om de skulle kjøre en "ungdomsbil".

Fordommer kalles det.

Det andre er at vanlige norske folk har en FORFERDELIG uvane av å VRENGE ut av kryss/stikkveier rett foran biler som kommer kjørende, enda de skulle ha ventet fordi de har vikeplikt.

Opplever det daglig!!

Akkurat som man skulle tro at de absolutt vil ungå å havne bak deg!

Jeg kjører veldig ofte forbi sånne i ren protest, for å markere at sånn idiotkjøring er unødvendig!

Synes jeg lukter noe av det samme i denne ulykken.

Jeg er helt enig med deg. Jeg tror også at hvis det ikke hadde vært en så ung person som kjørte hadde heller ikke denne annonsen blitt kopiert inn hit på bilforumet. Så fort det er ungdommer som er involvert i en ulykke(og kanskje har skylden for ulykken) så blir det oppslag over alt.. Irriterendes! Akkurat som at det kun er vi som forårsaker alle ulykkene og at det kun er vi som kjører for fort her i landet.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fordel å se seg for litt når man har vikeplikt.. finnes nok av folk som hiver seg ut i veien og satser på at folk bremser ned. Det skjedde tydeligvis ikke her..

Så du tar med i beregningene dine at det kommer en bil i 150+ når du skal ut på en vei? Forkjørsvei betyr ikke at du kan gjøre hva som helst uten at andre kommer i veien for deg.

Og ja, ungdommer er de som kjører mest gris i trafikken. Det kan ingen nekte på.

Kjører man som en idiot så får man ta konsekvensene for det. Dreper man en kompis eller 2 så lærer man kanskje...

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter skadene å dømme tviler jeg (spekulasjoner) på at bilen har hatt veldi mye over 70...krasjer du i 70 viser det!! føreren av den andre bilen var vel heller ikke mer enn 22? syns det blir for dumt å si "ungdommer kjørte på familie!" er jo ungdommer de som ble påkjørt og! de overhold ikke vikeplikten, synd at sånt skal skje, men å legge dett på ungdommene for de de kjørte en "ungdommsbil" å kansje hadde 80-90 syns jeg blir feil!

Life's a bitch and then you die...

91 Audi Coupe Quattro 20v

x 86 Golf GTi 16v

x 89 Audi Coupe Quattro

x 87 Lada 1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er første kryss til venstre mot Leira, når du kommer fra Fagernes.

Der med den Kiwi/MC-butikken..?

I tilfelle, så ligger vel den litt etter en sving, så om Calibraen har komt fra svingen i stor fart, så er det ikke så rart Primeraen har sett den.

etter skadene å dømme tviler jeg (spekulasjoner) på at bilen har hatt veldi mye over 70...krasjer du i 70 viser det!!

Husk også på at ved krasj, så har bilen rukket å bremse ned noe, så farten ved treff er lavere enn det bilen har hatt.

Men uansett, utifra bremsespor og slikt, så klarer vel politiet å finne ut noe. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der med den Kiwi/MC-butikken..?

I tilfelle, så ligger vel den litt etter en sving, så om Calibraen har komt fra svingen i stor fart, så er det ikke så rart Primeraen har sett den.

Husk også på at ved krasj, så har bilen rukket å bremse ned noe, så farten ved treff er lavere enn det bilen har hatt.

Men uansett, utifra bremsespor og slikt, så klarer vel politiet å finne ut noe. :)

Sidenote: Bilen min låser ikke dekk på tørr asfalt uansett, så hadde vært vanskelig å måle noe på meg.

OT Slutt :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider