_eSOo_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 så ut som en billig måte å få bilen mye finere på :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har bestillt lyktene nå, får håpe det er riktig type, så vidt jeg har forstått så er det to forskjellige størrelser. Jeg skal ha de store, men får se om det er de som er bestillt eller ikke. Hvis jeg får tid tenkte jeg å sette opp det elektriske til helgen, releer, bryter osv. Hehe, tar meg litt tid å fullføre prosjektet... Skal legge ut bilder av det, hvis det er av innteresse. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg