David_G Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 jo som sakt jeg lurer på hvor mye en takspoiler som jeg trur er til 745 passer i hvertfall 245 for har sittet på de fra før, er verdt? er med bremselys.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 noen som har peil væ?? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Et bilde hadde gjort det litt lettere... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ja men har den ikke her hjemme en kammerat som skall selge men han veit ikke hvor mye han skall ha for den... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 850 looket mitt kostet 1800 kr nok. bestille i sverige. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 850 looket mitt kostet 1800 kr nok. bestille i sverige. Passte den rett på? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 min var gratis:P Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Passte den rett på? ja den er tilpasset 245, bare si de skal slipe den og gjøre den klar for deg føre du får den, da er deg bare lakkering og klaske den rett på. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 min var gratis:P ja det er jo noen som er heldige og da hehe Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 noen som veit hva av spoilere som passer så og si rett på 245? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ja den er tilpasset 245, bare si de skal slipe den og gjøre den klar for deg føre du får den, da er deg bare lakkering og klaske den rett på. Link til hvor den fås kjøpt? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Link til hvor den fås kjøpt? de driver med en ny hjemmeside men du kan ringe dem, det gjorde jeg, gikk greit det. men oppgi at du skal ha til en 245 da :) http://www.spoiler.se/ Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg