Gå til innhold

Bytte av lyshendel i A100 2.3E

Ranger emnet

Gjest Peder Ferjebilettør

Anbefalte innlegg

Må bytta hendelen til blink-, fjern- og nærlys fordi fjernlyset ikkje slår seg på når hendelen settes i fjernlysposisjonen.

-Noken som kan fortella meg korleis eg skal få denna hendelen utav?

-Er det mange skruar som må skrus ut?

-Må eg skru laus heile den boksen som hendelen står i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for offtopic, men tar eg heilt feil viss eg seie at eg såg bilen din på indre kai i Haugesund idag eller?`Hehe

Det er heilt rett. Sto nede ved den nye ferja til Fjord 1, MF "Bergensfjord". 11 - 12 tida i dag formiddag. Min bil så hadde nye typen skilt og tusenmetringar på. Måtte ombord på ferjo si det var åpent skip:)

Var du ombord du og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på Høgskulen i Haugesund. Sista året på Nautikk, maritim utdanning. Eit helsike å ha bil å vera student samtidig. Godt eg har jobb på Sand - Ropeid ferja ved sida av.

Er det noken som er interessert i ein "HOW TO" når det gjelde bytting av hendel samt å koble om lyset slik at nærlys lyser samtidig som fjernlys? Det sista for dei med S4 lykter der nær og fjernlys er seperate. Anbefales ikkje i H4 lykter. Kan laga ein med bilder og forklaring til helga. Så har eg noke å finna på i julaferien. :)

Hadde det vore ein ide å hatt ein tråd til kun "HOW TO" på C4 sida? Den kunne inneholdt masse råd og tips om hjulskift, oljeskift, skifting av elektriske deler, bremseskive skift....... osv. Kunne kanskje fortsatt frå den tråden om korleis me renske drenerings kanalane frå takluka?

Eg er ivertfall interessert i ein "HOW TO" om skifting av bremseklossar, bremseskiver og lufting av bremser eller ka det nå hette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider